Lady_Z Termin 5.Juli 2015 * Fra frø til Juliblomst 2015 * 28 Okt 2014 #1 Kjenner jeg er litt nervøs for det jeg. Hvertfall nå i starten. Er så redd at sex kan føre til SA....
Kjenner jeg er litt nervøs for det jeg. Hvertfall nå i starten. Er så redd at sex kan føre til SA....
Ida Margrethe Betatt av forumet 28 Okt 2014 #2 Hehe... stakkars mannen min får bare kose på ryggen/håret/armen min for tia Føler meg ikke sexy i det hele tatt... mer som en oppblåst ballong...guuud så mye luft jeg har i magen! PS: er ganske sikker på at du bare kan hoppe i høyet dersom du føler for det da ;-)
Hehe... stakkars mannen min får bare kose på ryggen/håret/armen min for tia Føler meg ikke sexy i det hele tatt... mer som en oppblåst ballong...guuud så mye luft jeg har i magen! PS: er ganske sikker på at du bare kan hoppe i høyet dersom du føler for det da ;-)
KFH83 Endelig mamma :D jentene i juni13 28 Okt 2014 #3 Oppblåst ku her og.. Lite sexy, føler meg bare tjukk..
SupremeOne Elsker forumet 28 Okt 2014 #4 Skulle tro vi fortsatt var prøvere her er hver eller annenhver dag for oss! Vi har jo enda en gang blitt nyforelsket. Haha
Skulle tro vi fortsatt var prøvere her er hver eller annenhver dag for oss! Vi har jo enda en gang blitt nyforelsket. Haha
Mulan Elsker forumet Mailykke 2018 Junispirene24❤️ 28 Okt 2014 #5 Her er det ikke sånn altfor mye 1-2 x uken kanskje! Når vi gidder
frøkenløken Blir kjent med forumet 28 Okt 2014 #6 Me har ikkje gjort det ennå merker eg e litt nervøs får at noge skal skje nå i begynnelsen
P P.I.J Elsker forumet Junibarna 2015 29 Okt 2014 #8 Jeg er livredd for abort! Skal snakke med legen i morra,men regner med at det ikke er farlig..skeptisk
Jeg er livredd for abort! Skal snakke med legen i morra,men regner med at det ikke er farlig..skeptisk