Sex før gyn?

Flareon

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Har legetime snart og har tenkt å få henne til å ta celleprøve og underlivsjekk.
Greia er at vi prøver å få en til og legetimen havner akkurat midt oppi EL.
Er det greit å ha sex dagen før underlivsjekk? Er det noe legen kommer til å merke? Burde jeg si i fra at jeg har hatt sex? :p

Det skjedde ved mange anledninger under svangerskapet.
Hadde iallfall ikke latt el gå fra meg bare for at jeg skal til gynekolog. Legen tåler det.

Mener retningslinjene tilsier ikke sex de siste to dagene før celleprøve pga forstyrret resultat.

Legen tåler. Men celleprøve gidder jeg ikke ta mange ganger pga forstyrret resultat..

Kreftforeningen sine sider skriver at man skal unngå samleie to dager før celleprøve.

Ville ventet til etter celleprøven var tatt.

Prøver å unngå sex før gyn, det har hendt men da fikk han komme andre plasser enn inni. :p

Det skjedde ved mange anledninger under svangerskapet.
Hadde iallfall ikke latt el gå fra meg bare for at jeg skal til gynekolog. Legen tåler det.
Tok du celleprøve med sædrester inni? hva skjedde med resultatet da? :)

Mener retningslinjene tilsier ikke sex de siste to dagene før celleprøve pga forstyrret resultat.

Legen tåler. Men celleprøve gidder jeg ikke ta mange ganger pga forstyrret resultat..
Ja æsj det var det jeg fryktet! Da får man vel bare holde seg unna. Såå tyspisk at timen var akkurat når samleie var vitkigst! :(

Prøver å unngå sex før gyn, det har hendt men da fikk han komme andre plasser enn inni. :p
Det er ikke det at jeg MÅ ha sex heller det at jeg må ha sperm for å kunne bli gravid :p Kommer han andre plasser så har jo samleie ingen hensikt når det kommer til babymaking ;p

Kan du ikke flytte timen da? Jeg ville prioritert sexen siden du har el. Celleprøva kan du jo ta en annen dag.

Ja æsj det var det jeg fryktet! Da får man vel bare holde seg unna. Såå tyspisk at timen var akkurat når samleie var vitkigst! :(

Æsj så kjedelig.. får ikke flyttet timen litt da?
Når jeg var hos gyn sist bestemte vi oss for å ta en celleprøve der og da, noe verken hun eller jeg hadde tenkt på forhånd. Hun spurte meg ikke om det med sex og hvor lenge siden det var siden sist..

Hvor lenge varer denne timen? :P ville nå trodd at sjansen for å bli gravid ikke vil synke om du avstår fra seg kvelden før. Vi er bare veldig desperate etter å jage egget med sædceller... :o

Hvor lenge varer denne timen? :P ville nå trodd at sjansen for å bli gravid ikke vil synke om du avstår fra seg kvelden før. Vi er bare veldig desperate etter å jage egget med sædceller... :o
Avstå i to døgn før.

Back
Topp