Ja, selvfølgelig om man skal lage barnUlekert ja men helt nødvenig! Hah
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, selvfølgelig om man skal lage barnUlekert ja men helt nødvenig! Hah
Jo hadde gjort det hadde det ikke vært for at jeg skal ta virus/bakterie prøve samtidig. Har vært skikkelig plaga med smerter i tappen osv etter jeg fjernet spiralen å blir jo heller ikke gravid. Så mistenker at det er en årsak til at jeg ikke blir det! så derfor haster det littKan du ikke flytte timen da? Jeg ville prioritert sexen siden du har el. Celleprøva kan du jo ta en annen dag.
Nei det er sikkert ikke kritisk, men vil jo ikke måtte ta prøven på nytt hvis det blir feil på den om du skjønner. les innlegget over!Æsj så kjedelig.. får ikke flyttet timen litt da?
Når jeg var hos gyn sist bestemte vi oss for å ta en celleprøve der og da, noe verken hun eller jeg hadde tenkt på forhånd. Hun spurte meg ikke om det med sex og hvor lenge siden det var siden sist..
Ja det gjør vel i de fleste tilfeller vil jeg troJeg tok celleprøve i el-periode uten å tenke på at jeg ikke skulle hatt sex. Gikk helt fint.
jepp jeg er despHvor lenge varer denne timen?ville nå trodd at sjansen for å bli gravid ikke vil synke om du avstår fra seg kvelden før. Vi er bare veldig desperate etter å jage egget med sædceller...
![]()
mih jeppJa, selvfølgelig om man skal lage barn![]()