Sex før gyn?

Kan du ikke flytte timen da? Jeg ville prioritert sexen siden du har el. Celleprøva kan du jo ta en annen dag.
Jo hadde gjort det hadde det ikke vært for at jeg skal ta virus/bakterie prøve samtidig. Har vært skikkelig plaga med smerter i tappen osv etter jeg fjernet spiralen å blir jo heller ikke gravid. Så mistenker at det er en årsak til at jeg ikke blir det! så derfor haster det litt :P

Æsj så kjedelig.. får ikke flyttet timen litt da?
Når jeg var hos gyn sist bestemte vi oss for å ta en celleprøve der og da, noe verken hun eller jeg hadde tenkt på forhånd. Hun spurte meg ikke om det med sex og hvor lenge siden det var siden sist..
Nei det er sikkert ikke kritisk, men vil jo ikke måtte ta prøven på nytt hvis det blir feil på den om du skjønner. les innlegget over! :p

Hvor lenge varer denne timen? :p ville nå trodd at sjansen for å bli gravid ikke vil synke om du avstår fra seg kvelden før. Vi er bare veldig desperate etter å jage egget med sædceller... :eek:
jepp jeg er desp :p haha 48t er det man må vente så det er jo lenge for min del :p

Back
Topp