Sex for første gang

19 år, med en følelse av at jeg var eneste jomfru på min alder, så virket det som en lur ide med en kompis på rammelfylla... Fytti for en skrekkelig dårlig opplevelse, tok et år før jeg turte prøve meg på nytt :p
 
Jeg hadde akkurat fylt 17, var med kjæresten. I dag har vi vært samboere i ca 4 år og sammen i snart syv ❤️ skikkelig klisje
 
16,5 . Det var forferdelig, for jeg hadde skrøyta på meg at jeg hadde hatt sex før pga jeg fikk vite han var jomfru. Så jeg skulle tøffe meg å liksom være så kul å vandt med dette her, men resultatet ble jo at vi ikke fikk det til før noen dager etter første forsøk. Ha ha:p
 
Det var men en forbanna idiot da æ va 15.. Tragisk, mislykka og gjorde at æ fikk et veldig forvridd bilde av hva sex var! Heldigvis dukka det opp en skikkelig mann senere i livet mitt som har vist meg hvordan ting skal være og nå nyter æ virkelig hvor fantastisk sex kan være.
 
16år sammen med med min første kjærlighet og ekskjæreste som det ble slutt med i Mai 2009
 
13 år.. 3 mnd før jeg fylte 14. Hadde jeg kunne skrudd tiden tilbake ville jeg venta noen år til!
Dødsforelska og ante ikke hva jeg holdt på med :p
 
17 år, med min daværende kjæreste. Ble slutt 1 mnd etter eller noe sånt, men angrer ikke.
 
14. Ikke noe å rope hurra for. Men ikke noe grusomt heller. Helt ok:)
 
13, tror jeg. Feil tid, person, setting. Ja, alt. Men lært meg å glemme det med årene. Likevel gikk det nærmere 7 år til neste gang faktisk (russetiden).

I den perfekte verden skal jo den du har sex med første gangen være han du ender lykkelig opp med, men sånn er det ikke. Jeg har 4 stk. på listen jeg idag skulle vært foruten, og alle gode ting var 5 for meg :) Kommer garanter til å snakke om sex og opplevelsen rundt dette med kommende barn, for det savnet jeg fra egne foreldre.
 
Var akkurat blitt 16. Var med kjæresten jeg hadde den gang ;)
 
16 år, med en jeg hadde vært sammen med i nesten et år :)
 
Back
Topp