Sex for å sette igang fødsel

Johanne95

Flørter med forumet
Heidere! Sex kan jo sette i gang fødsel vis man er moden. Det er vel sæden som tar mye av æren her med prostegalin hormonet eller hva det her.. Hvor lenge må jeg vente etter sex før jeg kan gå på do og vaske meg for at sæden skal få virket? Har angst for å ha sæd inni meg når jeg sovner! Og foretrekker å tisse og dusje meg nedentil iløpet av fem minutter etter samleie:p haha! Har dere noen ekstra gode tips for hvordan å få sengevalsen til å ende opp i rier?

Ligg høyt med rompa etterpå... Og få han til å komme i deg når han er helt inne :p ligg så lenge du gidder

Ligg høyt med rompa etterpå... Og få han til å komme i deg når han er helt inne :p ligg så lenge du gidder
Lå slik i ca 10 minutter i sta:) da var jeg så lei og følte meg så skitten at jeg gikk ned å vasket meg XD trur du dette er for kort tid?

Leste for noen dager siden at 3 runder med sex tilsvarer en kur man får på sykehuset. Husker ikke hvor jeg leste men skal legge ut om jeg finner.
Tror ikke det stod noe om tid heller.

Har lest det jeg også! Men tviler på at jeg får mannen min til å ha sex tre ganger på rad :p er snakk om mengden sæd på en gang vil jeg tro! Likefør jeg får han til å runke å fryse ned hver gang så jeg bare kan sprøyte det inn en kveld XD gårsdagens sengevals endte ikke opp i annet en de vanlige kveldskynnerne og litt ryggsmerter( har hatt det en uke på kveldene)

Leste for noen dager siden at 3 runder med sex tilsvarer en kur man får på sykehuset. Husker ikke hvor jeg leste men skal legge ut om jeg finner.
Tror ikke det stod noe om tid heller.
3 runder :O ååh woow det kan vi se langt etter her i huset :P

3 runder :O ååh woow det kan vi se langt etter her i huset :P
Jeg får ikke en runde engang.. Tross termin på mandag. Mannen er livredd jeg skal føde før tiden pga vi ikke har noe klart enda. Men han vurderer om jeg skal få meg en runde på søndag eller mandag haha :D

Jeg får ikke en runde engang.. Tross termin på mandag. Mannen er livredd jeg skal føde før tiden pga vi ikke har noe klart enda. Men han vurderer om jeg skal få meg en runde på søndag eller mandag haha :D
Haha her går det mere i at mannen er for trøtt, eller at ungen er veldig aktiv i magen "vi kan ikke ha sex når det spreller en unge i magen" :P haha nei vel daa.
Er heldig hvis jeg får meg noe en gang i uka hahaha.

Haha her går det mere i at mannen er for trøtt, eller at ungen er veldig aktiv i magen "vi kan ikke ha sex når det spreller en unge i magen" :P haha nei vel daa.
Er heldig hvis jeg får meg noe en gang i uka hahaha.
Akkurat samme her!! Enten er jeg for trøtt ellers så synes mannen det er så rart når babyen holder på og klarer liksom ikke ha sex haha så her blir det lite :( og jeg som håpet å bruke det for å sette i gang saker og ting ;)

Akkurat samme her!! Enten er jeg for trøtt ellers så synes mannen det er så rart når babyen holder på og klarer liksom ikke ha sex haha så her blir det lite :( og jeg som håpet å bruke det for å sette i gang saker og ting ;)
Hoho her er det heller mannen som er trøtt :P
Jeg er klar som ett egg om det er snakk om å få i gang fødselen :P

Her er det nok jeg som som regel er stoppern for sexen! Han vil gjerne minst en gang for dag, men jeg har så sinnsykt ømme slimhinner at jeg blir så fort sår fortiden! Fra jeg bikket 36 uker har det vært neesten daglig da! har en rolig beibi, så sprelling er ikke problem her. Han foretrekker uansett å ligge bak meg å gjøre jobben,så da er ikke magen i vegen :-)

Dette skal testes i praksis :p !!! jeg vil ha baby ut, mannen har ikke noe valg nå :D haha! Om ikke 3 går burde vi få til 2 da vel :p

Hahaha jepp! Nå skal jeg være borte fra mannen tre netter, så han får bare lade opp til søndag! Håper og tror jeg begynner å bli moden! Mye murringer i ryggen og mye kynnere :) er bare 37 uker, men vil ha ut lillemann minst en uke før termin pga sommerstenging av sykehus og derfor laaang reise!

Mannen må til pers i kveld! Nå har eg begynt å bli lei!

Prøvde to omganger igår og lå med kraftige Kynnere til 04 i natt med tak i ryggen ! Kom med 5 min mellomrom og holdt på i mange timer :o men så dabbet det av :( prøver igjen i kveld :D NOE gjorde det jo isåfall :D

Jeg får nesten se å tvinge mannen i kveld :P men tror nok ikke jeg får han med på mer enn 1 gang på en kveld som det ser ut nå ;) tenk at det er jeg som må overtale mannen til sex, den tiden trodde nok begge at aldri skulle komme!

Jeg får nesten se å tvinge mannen i kveld :P men tror nok ikke jeg får han med på mer enn 1 gang på en kveld som det ser ut nå ;) tenk at det er jeg som må overtale mannen til sex, den tiden trodde nok begge at aldri skulle komme!

Min er meget lydig tydeligvis, for han ville ikke i utgangspunktet en gang engang :p!! Haha :D nei, det skulle jeg virkelig aldri trodd heller :o disse mannfolka burde jo juble egentlig, hva skjera :p

Back
Topp