Sex etter fødselen

Hadde sånn ordentlig sex for første gang her for et par dager siden. Lysten er der den men ikke energien. Sovner på sofaen hver kveld etter at barna er lagt:hilarious: tror mannen er sånn passe frustrert
 
Har hatt noe lyst en god stund, men ikke det store behovet... venter uansett fortsatt på å bli helt kvitt renselsen (9+2 uker siden fødsel) så blir ikke noe action før det skjer [emoji849]
 
Vi er begge klare, men ganske slitne. Må vente til vi begge har bittelitt overskudd.
 
Føler ikke helt behovet/energien enda, men har fått beskjed av legen om at vi må sex før jeg skal sette i spiralen [emoji15]
 
Føler ikke helt behovet/energien enda, men har fått beskjed av legen om at vi må sex før jeg skal sette i spiralen [emoji15]
Så rart jeg skal til gynekolog på madan og sette inn spiral, har ikke fått den beskjeden.
 
Her er lysten som vanlig igjenn og alt er som før , litt mindre muligheter siden lille krever mye men får tid innimellom.
 
2 måneder siden fødsel nå, og jeg kjenner jeg har lyst på sex igjen. Men ei rift som ikke har grodd helt, og litt renselse enda så venter ei stund til. Nesten redd for å få noe oppi dit nå etter fødselen :dead:
 
Det er ikke lysten det står på, men babyen sover fremdeles kun oppå meg eller pappaen sin :dummy1:
 
Måtte klippe og fikk rift, så synes sex var litt vondt helt frem til nå (11 uker etter fødsel). Har ikke hatt særlig lyst på sex, men synes det er godt når vi er i gang og liker nærkontakt med mannen [emoji4]
 
Vi hadde første 2 uker etter fødselen, baby krever mye så vanskelig å finne tid, men prioriterer hverandre når vi har tid:)
 
Back
Topp