Sex etter fødsel

Skal aldri mer ha sex, kan jo risikere å bli gravid igjen [emoji12] Aldri mer føde [emoji847]

Skal aldri mer ha sex, kan jo risikere å bli gravid igjen [emoji12] Aldri mer føde [emoji847]

[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] godt poeng!! Selv om jeg hekker føder istedenfor KS!! [emoji23]

Selv ventet jeg 6 dager da jeg var ferdig med blødning, men innser nå at det kanskje var litt tidlig. [emoji50]

Næi, bare litt ubehag egentlig. Gikk helt fint. :)

Så bra [emoji5] litt rart og ubehagelig er d sikkert første gangen [emoji3] jeg er sånn sett glad for at d ble KS [emoji85] ingenting som er ødelagt i vaginaen min!

Heldig du da. :) Jeg trodde jo at det skulle bli helt ugjenkjennelig, men det er egentlig helt likt. ^^ Er overlykkelig!

Ventet over seks uker med førstemann fordi jeg hadde blitt sydd, denne gangen forsøkte vi oss etter jeg sluttet å blø, ca 5 uker etter fødsel. Men det var ikke det helt store, så vi har litt sporadisk sex men ikke mye [emoji23][emoji23]

lille ble født 26 juli.
har ikke blødd på en liten stund (kun brun ish utflod av å på når den føler for det) og vi hadde sex med kondom i går :3 gikk helt fint :)

Back
Topp