Sex etter fødsel

Når man føler for det selv
Her blir det først etter spiralen er kommet på plass

Jeg er bare 2 uker uti barseltiden, så jeg venter nok en stund til og hvertfall etter 6 ukers-kontrollen! Men jeg er ganske gira på å komme i gang igjen! Haha. Både jeg og mannen var ganske innstilt på at vi "aldri" kom til å orke å ha sex igjen etter at vi fikk baby, men så viser det seg at det har vært ganske turn on for oss begge å se hverandre i foreldrerollen! Det var jo en litt hyggelig overraskelse[emoji14] Beklager intime detaljer!

Lillegutt er en mnd gammel. Og her blir det ikke noe sex før underlivet mitt føles normalt igjen :p har fortsatt kjempe vondt til tider

Vi hadde sex første gang 18 dager etter fødsel.

Da hadde jeg sluttet å blø:)
Også fikk ikke jeg noe rifter eller slikt under fødselen.

Hadde sex 3 uker etter fødsel med nr 1 og 2.

Ventet 6 uker med baby nr 1 og 2, 5 uker med nr 3 men kunne gjerne hoppet i høyet allerede igår med nr 4 som er 3 uker idag ;D

3 uker og noen dager siden fødsel her, og jeg kunne tenkt meg å prøve sex igjen.. Men ene stinget tror jeg enda sitter i, og babyen sover mellom oss om natta. Såå.. Får se [emoji28]

Vi har vært rimelige klare siden lillesnupp var ei uke gammel, men sambo liker ikke kondomer så da venter vi til spiralen er på plass..

Venter nok til blødningene gir seg, og til prevensjonen er på plass :happy:

Blør enda her, snart 5 uker siden fødsel...men lysten kommer snikende ;) Også var det dette med prevensjon da...dette er nemlig det siste barnet!

Mini er fire uker og jeg er egentlig klar, men litt stressa pga prevansjon. Mini var liksom ikke planlagt at skulle komme så kort etter førstemann :p
Men det blir nok så snart anledningen kommer og vi har litt mer enn ti minutter til hverandre:happy:

3,5 uke siden og jeg sluttet og blø for noen dager siden.
Får se når jeg er klar, men tenkte ca etter seks uker.

Back
Topp