Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde tenkt til det igår da mannen kom hjem, men han nekta! :O Jeg blør litt fortsatt, litt nå og da, men det er minimalt, og jeg blødde ikke akkurat da... Det ble annen kos, men likevel... Skuffa!
5 uker siden fødsel imorgen.
Hvorfor nekter han? Burde jo bare være glad hvis du er klar så fort etter fødsel! du ble ikke sydd med andre ord?Hadde tenkt til det igår da mannen kom hjem, men han nekta! :O Jeg blør litt fortsatt, litt nå og da, men det er minimalt, og jeg blødde ikke akkurat da... Det ble annen kos, men likevel... Skuffa!
5 uker siden fødsel imorgen.
Har heller ikke prøvd no! Vet ikke helt om stinga er løsnet helt enda heller! Tror jeg vil sjekke underlivet først jeg på 6 ukers kontrollen... Så har vel ikke lysta kommet tilbake helt enda heller gitt... Er sliten og vil heller prioritere søvnSkulle ønske mannen min ville nekta, bare en gang omså kanskje jeg skulle prøvd meg i dag da han ligger på sofaen og er overbevist om at hans siste time er kommet.
Vi har ikke prøvd noe, blir ingenting før jeg er 100% smertefri!
Hvorfor nekter han? Burde jo bare være glad hvis du er klar så fort etter fødsel! du ble ikke sydd med andre ord?
Skulle ønske mannen min ville nekta, bare en gang omså kanskje jeg skulle prøvd meg i dag da han ligger på sofaen og er overbevist om at hans siste time er kommet.
Vi har ikke prøvd noe, blir ingenting før jeg er 100% smertefri!
Lurte jeg også på ...Når er det egentlig "lov" å prøve?
Når er det egentlig "lov" å prøve?
Hakke lyst å bruke kondom ass.... Dårlig stemning he heDet er vel "best" å vente til etter seks uker på grunn av renselse, sting osv, men om man føler seg klar før så er det bare å kjøre på, men bruk kondom.