Sex etter fødsel?

Hadde tenkt til det igår da mannen kom hjem, men han nekta! :O Jeg blør litt fortsatt, litt nå og da, men det er minimalt, og jeg blødde ikke akkurat da... Det ble annen kos, men likevel... Skuffa!

5 uker siden fødsel imorgen.

Hadde tenkt til det igår da mannen kom hjem, men han nekta! :O Jeg blør litt fortsatt, litt nå og da, men det er minimalt, og jeg blødde ikke akkurat da... Det ble annen kos, men likevel... Skuffa!

Skulle ønske mannen min ville nekta, bare en gang omså:D kanskje jeg skulle prøvd meg i dag da han ligger på sofaen og er overbevist om at hans siste time er kommet.

Vi har ikke prøvd noe, blir ingenting før jeg er 100% smertefri!

Hvorfor nekter han? Burde jo bare være glad hvis du er klar så fort etter fødsel! ;) du ble ikke sydd med andre ord?

Skulle ønske mannen min ville nekta, bare en gang omså:D kanskje jeg skulle prøvd meg i dag da han ligger på sofaen og er overbevist om at hans siste time er kommet.

Har heller ikke prøvd no! Vet ikke helt om stinga er løsnet helt enda heller! Tror jeg vil sjekke underlivet først jeg på 6 ukers kontrollen... Så har vel ikke lysta kommet tilbake helt enda heller gitt... Er sliten og vil heller prioritere søvn ;)

Hvorfor nekter han? Burde jo bare være glad hvis du er klar så fort etter fødsel! ;) du ble ikke sydd med andre ord?

Fordi så lenge jeg "har masse greier der", som han sier, altså om jeg blør litt, så holder han seg unna. :P Jeg lokket med at vi har jo kondom, men neida.
Nei, ble ikke sydd.
Ja, han burde jo være glad! :P

Det bør absolutt føles bra der nede om en skal fullføre noe sånt, ja!
Hehe, ja, overrask han når det passer minst. ;) Da kan han ikke si at du ikke har prøvd. :P

Måtte ha utskraping på mandag, og fikk da fire ukers forbud av legen så da slipper jeg å tenke på det på en stund ennå ;) Dermed blir det tidligst seks uker etter fødselen, tror det skal gå greit da.

Har ikke hatt sex enda, jeg blør og er usikker på om de siste stingene har gått. Men har hatt annen kos og det gikk fint.

Her er jeg kåt men har ikke sexlyst, mannen er veldig fornøyd hvertfall da han får all kosen!

Vi prøvde i dag (1 måned siden fødsel), men han kom ikke langt inn før det gjorde vondt. Hjalp jo ikke at alle mine slimhinner er uttørket av all ammingen og vi var tomme for glidemiddel.. :p Så vi må ut på shopping og prøve igjen ;)

Har ikke prøvd enda, babyen er tre uker i dag. Tenker jeg vil vente til etter seksukerskontrollen min så jeg har fått prevensjon. Vil ikke ta noen sjangser!! :p

2 uker siden fødsel her, og lysten er der.. Men føler det er litt for kort tid siden. Venter nok en uke eller 2 til før vi hopper i høyet ;) har ikke noe vondt, men er jo den renselsen da..

Hadde ks for en uke siden, og kjenner at lysten har kommet :-P
På tirsdag skal jeg fjærne stiftene, og renselsen er så minimal at da skal sex prøves ;-)
Men måtte bruke kondom sa jordmor, pga infeksjonsfare, helt greit da vi overhode ikke skal ha fler barn akkurat nå :-)

Når er det egentlig "lov" å prøve?

Når er det egentlig "lov" å prøve?

Er vel "lov" når som helst. Men at kondom bør brukes vertfall dei første 6 ukene på grunn av infeksjonsfare oppi livmora. Sånn jeg har skjønt det vertfall :-) hehe. Men noen sier jo null sex på dei 6 ukene og.

Skummelt.. *like a virgin*
:p

Det er vel "best" å vente til etter seks uker på grunn av renselse, sting osv, men om man føler seg klar før så er det bare å kjøre på, men bruk kondom. :)

Back
Topp