Sex etter fødsel

LLR4

Blir kjent med forumet
Noen som har hatt sex etter fødsel? Gjorde det vondt? Ble du sydd?
Hvor lang tid bør man vente før man har sex etter man er sydd?
 
De sier vel at man bør vente min 3-4 uker for og unngå infeksjoner og at sting osv får gro seg ferdig.
Men er vel aller best og vente til 6 uker og legekontrolllen
 
Kan ha sex dagen etter fødsel om man vil, men man må bruke kondom frem til 6 ukerskontrollen. Dette for å slippe infeksjon.. ;)
 
Jeg har hørt at man helst burde vente til 6 uker og hvis man ikke venter bruke kondom, siden livmoren ikke har trukket seg helt tilbake, så det kan snike seg sånne svømmere inn selvom man bruker annen prevensjon:p vet ikke om det stemmer da. Så her risikerer vi ingenting!!:p haha!
 
Jeg har hørt at man helst burde vente til 6 uker og hvis man ikke venter bruke kondom, siden livmoren ikke har trukket seg helt tilbake, så det kan snike seg sånne svømmere inn selvom man bruker annen prevensjon:p vet ikke om det stemmer da. Så her risikerer vi ingenting!!:p haha!
Nei :p Her taes det heller iiiingen risiko! Straks sitter jeg her med to tvillingpar født i 2014!!! ÆÆÆÆ!!!!
 
Jeg har hørt at man helst burde vente til 6 uker og hvis man ikke venter bruke kondom, siden livmoren ikke har trukket seg helt tilbake, så det kan snike seg sånne svømmere inn selvom man bruker annen prevensjon:p vet ikke om det stemmer da. Så her risikerer vi ingenting!!:p haha!
Her blir det ikkeno før det har gått minst seks uker!! :p
 
Jeg har prøvd, det var ikke så verst. Men har ikke sydd noe.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har prøvd, det var ikke så verst. Men har ikke sydd noe.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Haha, jeg måtte le nå "var ikke så verst"!!!
 
Haha, jeg måtte le nå "var ikke så verst"!!!
Hi hi etter omstendighetene. Og siden det ikke er på skjult forum så syns jeg det var greit å gjøre det enklest mulig;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
  • Liker
Reactions: H27
Hi hi etter omstendighetene. Og siden det ikke er på skjult forum så syns jeg det var greit å gjøre det enklest mulig;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Skjønner ;)
 
Det anbefales å vente til renselsen er over, men kan jo altids prøve med kondom, om lysten er der er det virkelig ingenting feil i å gi det et forsøk:)
 
Back
Topp