Sex drømmer

Liisjja

Oscar<3
Januarskatter 2015
VIP
Noen her som har sex i drømmene sine?
Inatt drømte jeg at jeg hadde sex men det var ikke med sambo, jeg vet ikke hvem den personen var men det var godt i drømmen :p
Ser du på deg selv som utro viss du drømmer om sex med en annen? Jeg gjør ikke det, siden man ikke styrer det man drømmer.

Jeg hadde det ett par netter etter hverandre .. drømte om en ex.. men har ikke type da, så kan ikke si jeg føler meg utro nei :p

Ja lol. En gang, så våknet jeg og var i skikkelig tissespreng! Lol

Andre ganger da har jeg enten ikke hatt sex på lenge, eller så var jeg i et dårlig forhold :/

Drømte det masse i siste trimester.. men også drømt det etterpå! Med samboer og med andre :P Føler meg ikke utro nei ;)

Nei, ser ikke på det som å være utro :P

Jeg har hatt slike drømmer siden uke 6!! enten har jeg sex med John Wayne eller House(!!!!)

Hender jeg har våte drømmer, ja.. Føler ikke jeg er utro.. Mannfolk har det jo på samme måte..

Jeg har hatt slike drømmer siden uke 6!! enten har jeg sex med John Wayne eller House(!!!!)
Dr. House liksom? Han har eg og hatt meg med i drømme. På ein scene!

Dessverre pleier eg som regel å takke nei til sextilbud i drømme fordi eg er i eit forhold... Så eg har avvist både Johnny Depp og Antonio Banderas. At eg ikkje berre kan skjønne at det er eim drøm og dermed fritt fram!?!

Dr. House liksom? Han har eg og hatt meg med i drømme. På ein scene!

Dessverre pleier eg som regel å takke nei til sextilbud i drømme fordi eg er i eit forhold... Så eg har avvist både Johnny Depp og Antonio Banderas. At eg ikkje berre kan skjønne at det er eim drøm og dermed fritt fram!?!
hehe ja doktor house... Du får takka ja neste gång, å hvis du støter på David Beckham eller Antonio Banderas igjen, så send de videre til meg ;)

Har hatt sex i søvne og jeg har våknet i orgasme. Ganske slitsomt.

Drømte forrige natt at jeg ble sammen med Tshawe i Madcon og hadde meg med han :-P Hehe

Back
Topp