Sevlangivelsen!

Yuhoo Jeg får tilbake 7000 kr, og enda så har jeg ikke kommet med en eneste rettelse. Så da blir det laaangt over 7000. Jippi. Aldri fått tilbake såå mye før jeg. Jippi!

Her kommer det til å gå til nye huset vårt :-) Fikk heldigvis gjen som forventet i år og.[:D]

Jeg fikk tilbake 4000!!!! Er helt stum jeg....[8D]

ORIGINAL: Irene29

grattis! fikk du den i posten i går?

ORIGINAL: sol77

grattis! fikk du den i posten i går?

Ja, både min og sambo sin kom i posten i går.
Han fikk restskattpå 4800 da, men har ikke ført på alle fradragene. Satser på at det blir en 3000-4000 tilbake på ham også.
Kjekke penger! [:D]

det ble 17500 på meg, så etter alle fradrag og sambo sitt også blir det vel over 20000!!

ORIGINAL: sol77

det ble 17500 på meg, så etter alle fradrag og sambo sitt også blir det vel over 20000!!

Jeg fikk 36 000 igjen....HURRA!!!!![:D][:D][:D]

Fikk 20 000 igjen, og da e det noen fradrag som ikkje e tatt med[:D] Pengan går til reperasjon på bilen, betale tilbake litt studielån og til forstørring av fotografbildet av Mathilde!!!
Akkurat som man bare FÅR penga hos noen, selv om det e dine egne penga[:D]

Oi, sorry! Inne på feil forum[;)]

hehe..bare hyggelig med litt besøk..[:D]

åhh har ikke fått den ennå, kanskje ett dårlig tegn[&:]

Ikke måte på som folk håver inn på skatten??? Et tegn på at dere betaler for mye folkens!!!! [:)]
Det var vel gode renter en gang på skattepengene, men litt usikker på det nå. Kan vel likevel se på det som sparing om renta er bedre enn sparekonto-renta/høyrentekonto. (Økonomen som snakker her......hihi)[:D]

Kommer nok din også skal du se Squat. Blir nok noen kronasjer på deg å ! [;)]

Jeg fikk igjen 1300 og mannen ble skyldig 1200, så da gikk det omtrent opp i opp....[;)]

Vi skal også ordne opp utendørs på ei tomt på over ett mål, beise hus og skulle absolutt hatt en terasse. Men vi får se hva pengene strekker til:) Vi fikk hvertfall igjen noen grunker, men de går rett til regningskontoen som vi skal opprette oss da[:)]. Da blir alt så mye enklere...

ærsj[:'(]jeg fikk baksmell på 2810 kr.Jeg som alltid har fått litt tilbake[8|]Men sambo får igjen 14600 da[;)]

Huff da.... nesten så jeg begynner å lure på om du er den eneste som har fått baksmell her.[:)]
Bra sambo din får så mye igjen da!! [:D]

Huff da.... nesten så jeg begynner å lure på om du er den eneste som har fått baksmell her.[:)]
Bra sambo din får så mye igjen da!! [:D]
fikk faktisk igjen nesten 1700kr æ. trodde d skull bli baksmelll.

tjohoo fikk igjen 6500 og sambo fikk igjen 4500[:D][:D][:D][:D][:D][:D] litt letta nå[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Back
Topp