Sevlangivelsen!

Gunn Merete

Elsker forumet
Ka du skal bruke pengan på om du får igjen på skatten??

Æ skal kjøpe nytt kjøkkenbord, te mitt mye kjøkken!
E det litt igjen så skal det gå te spabadekaret som vi skal ha te høsten...[:D]

Håpe på mye penga!

Her går det nok oppiopp.. Solgte leilighet sit høst så gjelda forsvant, og det ble vel litt peng på bok. Ikke så gunstig for skatten, men skal vel ikke klage [;)]

[link=http://www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=129194]http://www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=129194[/link]

JIPPI!!

Fikk igjen 11 000 og samboern 1700.....
Da blir det kjøkkenbord og spabad!!

Heldiggrisen du gunnmerete.
I fjor fikk jeg 15000, i år ble det bare 3700 kr på meg og 3000 kr på samboer.
Skal bruke det på babyen........

Om vi får igjen på skatten så skal det gå til huset vi skal begynne å bygge i sommer, kanskje til et flott kjøkken :)

ORIGINAL: gira

Heldiggrisen du gunnmerete.
I fjor fikk jeg 15000, i år ble det bare 3700 kr på meg og 3000 kr på samboer.
Skal bruke det på babyen........

Uansett e det SÅ deilig å få igjen, og det e jo ikke så lite dåkker heller fikk igjen...
Kjipt å få baksmell...

Kommer godt med i disse dager vil jeg forstå.. oppussing og baby og evt bryllup i vente [:D]

om vi får igjen,vil jeg kjöpe meg hagemöbler!!
...og en deilig solstol jeg kan bruke i sommer[:)][:)]

Der sa du noe.. fikk bygd ny terrasse ved ingangspartiet i høst. Hadde vært kjekt å utnytte den i sommer !

vi kjöpte hus i juni i fjor, og har totalrenovert det innvendig. Så i sommer skal vi begynne på uteområdet, da vi har ei naturtomt på nesten 1,4 mål. huset skal beises, og sambo skal bygge en terasse der vi skal lage til med utepeis o.l. Lekkert!!!

Å d høres så idyllisk ut!!!!
Selv bor vi et gammelt hus rett ved hovedveien.. Er så mye å gjøre på det, og så vil jeg ikke bo der i så mange år fremover for jeg synes det er så skummelt med barn så nærme veien. [:-]

Tror hele skatten blir en nedtur iår....[&o]
Ifjor fikk sambo igjen 30.000,- å eg fikk 36.000,- igjen...
Det skal noe til for å få en sånn overraskelse igjen[:@]

Vi har og stor uteplass vi og, men vi må greve opp rundt huset først å drenere. Men det blir sikkert om ei lita stund. Kanskje ikke i år men...
Misunne dåkker som har/får det i år...

ifjor fikk vi over 20000,- tilsammen
i år blir det "bare" 6000,- tilsammen

Ikke fått noe selvangivelse enda her.... treige postverk![>:]

Vi har heller ikke fått den....
men har blitt skyldig de siste årene (mannen og jeg tilsammen), så.... gleder meg ikke akkurat til den kommer heller.

Har ikke sett noe til denne selvangivelsen enda. Satser på å få igjen litt(?) (håper[:)]). Pengene vil vel gå til babyting og oppussing tenker jeg. Og en shoppingrunde til meg når magen er borte[:D] 

Er så nysgjerrig på om mine beregninger stemmer.. isåfall blir det ca 700 kr tilbake. Nok til en vippestol og en ammepute!! [:)]

Jeg fikk igjen 7600kr! Supert.. deilig med penger igjen...
Vet ikke helt hva jeg skal bruke det på enda, men det går vel med
til oppussing av bad tenker jeg.[&:]

Back
Topp