Settes igang i dag..

Mona83

Blir kjent med forumet
Huff, skal opp på ahus 13:30 og bli satt igang i dag (hvis det er ledig kapasitet på føden)
Noen som har satt igang før tiden før som har no peiling på hvor lang tid det tar?? Satt igang sist fødsel på overtid, da tok det 32 timer.. redd for hva jeg kan vente meg nå.. GRUER MEG SÅ FÆLT!!!!!! [:(]

Hvis du er "moden" har jeg hørt at det ikke trenger å ta lang tid, men dersom du ikke er det så har jeg lest at det kan ta laang tid....[8|] 

usj.. krysse fingre for at den lille har lyst til å komme ut da.. hvis ikke blir det noen tunge dager tror jeg

Du får ha lykke til!![:D] har du noen som kan sladre for deg?? Hvis ikke kan jeg sende deg mobilnr på pm så kan jeg sladre for deg![;)]

Masse lykke til..
håper det skjer fort[;)]

HER SENDER JEG LITT FØDE STØV SOM DU KAN SNUSE INN...[:D]

Åh, så spennende - jeg også vil...

Lykke til da!!!

lykke til!!! krysser fingrene(prøver i hvertfall de er litt hoven!!hihihihi[:D])

lykke til! håper der er plass så du ikkje komme hjem i dag med uforettet sak.
krysser fingrene for deg.

Lykke til!![:)]
Håper det går fort og greit[:)]

Jeg skulle også bli satt igang...men slipper det..å da det ble avklart sa jordmor at hun var kjempeglad for det...for det kunne bli veldig ekkle fødsler av det...ting blir jo "kunstig" da....men sier det ikke for å skremme deg!!! Det kan gå kjempefort om kroppen er klar!! Masse lykke til

Back
Topp