Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får krysse fingrene for at du slipper så lenge over denne gangen og! Det er vel noe man helst vil slippe i juli-varmen?Kan jo bli flyttet på ultralyd også
Jeg gikk 11 dager over tiden med førstemann så tviler på at jeg føder til termin denne gangen.
Gratulerer til deg, da! Gøy at vi blir stadig flereJeg har også regnet meg frem til termin 28.07. så vi er flere i den klubben 3+6 i dag!
Takk det sammeGratulerer
Ja, jeg hadde så mye vann i kroppen også at jeg håper jeg slipper det! Fødte i februar sist og var helt sprengt på slutten. Kanskje det er håp for meg også da?!Får krysse fingrene for at du slipper så lenge over denne gangen og! Det er vel noe man helst vil slippe i juli-varmen?
Min første kom 6 dager på overtid, mens den andre kom 8 dager før tiden, så man vet aldri
Tusen takk! Helt fantastisk med en så varm velkomst herGratulerer og velkommen
Gratulerer
Tusen takk, og gratulerer til dere og!Gratulerer og velkommen inn hit
Det var ikke få dagene! Akkurat det må ha vært veldig frustrerendeTermin 27.juli og 4+0 i dag (eller i går ). Ble stilt tilbake 9 dager forrige svangerskap og gikk da selvfølgelig mange dager over så hvem vet!
... etter en haug med svake tidligtester, men nå også en positiv (men svak) rfsu med 25 mlU/ml IKM er i morgen
Foreløpig termin er 28.juli, så å komme inn i en termingruppe så seint, føles litt som å komme på fest flere timer etter at den startet, fullt av folk du ikke kjenner
Det var ikke få dagene! Akkurat det må ha vært veldig frustrerende
Tusen takk, og gratulerer til deg ogGratulere så mye
Hei til deg og! Så gøy at vi begge havnet herHei her også