Setter en forsiktig fot inn...

Kan jo bli flyttet på ultralyd også ;)

Jeg gikk 11 dager over tiden med førstemann så tviler på at jeg føder til termin denne gangen.
Får krysse fingrene for at du slipper så lenge over denne gangen og! Det er vel noe man helst vil slippe i juli-varmen?:inpain:

Min første kom 6 dager på overtid, mens den andre kom 8 dager før tiden, så man vet aldri:joyful:
 
Får krysse fingrene for at du slipper så lenge over denne gangen og! Det er vel noe man helst vil slippe i juli-varmen?:inpain:

Min første kom 6 dager på overtid, mens den andre kom 8 dager før tiden, så man vet aldri:joyful:
Ja, jeg hadde så mye vann i kroppen også at jeg håper jeg slipper det! Fødte i februar sist og var helt sprengt på slutten. Kanskje det er håp for meg også da?! :)
 
Termin 27.juli og 4+0 i dag (eller i går :joyful:). Ble stilt tilbake 9 dager forrige svangerskap og gikk da selvfølgelig mange dager over så hvem vet! :hilarious:
 
Termin 27.juli og 4+0 i dag (eller i går :joyful:). Ble stilt tilbake 9 dager forrige svangerskap og gikk da selvfølgelig mange dager over så hvem vet! :hilarious:
Det var ikke få dagene! Akkurat det må ha vært veldig frustrerende:woot:
 
... etter en haug med svake tidligtester, men nå også en positiv (men svak) rfsu med 25 mlU/ml :D IKM er i morgen :)

Foreløpig termin er 28.juli, så å komme inn i en termingruppe så seint, føles litt som å komme på fest flere timer etter at den startet, fullt av folk du ikke kjenner :joyful:

Gratulere så mye :Heartred
 
Det var ikke få dagene! Akkurat det må ha vært veldig frustrerende:woot:

Det var egentlig greit fordi da ble jeg satt i gang tidligere. ;) Fødte 12 dager over termin, men bare 3 dager over opprinnelig termin. Hadde kontroll på EL, så tror opprinnelig termin var den riktige
 
*Dobbelpost*
 
Gratulerer ❤️ Jeg er like bak deg, med termin 29.7
 
Back
Topp