Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det fortsatt håp for min ogsåHer setter hun seg opp selv ja. Er ikke såå lenge siden hun begynte med det da.
Det har skjedd mye i utviklingen på en gang føler jeg. Fra hun begynte å krype til hun satt seg opp og står på knærne gikk det veldig fort. Så du skal se at han snart plutselig setter seg oppDa er det fortsatt håp for min ogsåhan gjør liksom ikke antydning til å prøve engang..
Ja, det kommer nokDet har skjedd mye i utviklingen på en gang føler jeg. Fra hun begynte å krype til hun satt seg opp og står på knærne gikk det veldig fort. Så du skal se at han snart plutselig setter seg opp![]()
Hvis han klarer det så er det nok ikke lenge førJa, det kommer nokakkurat nå er han mest opptatt av å dra seg opp å stå.
Ja, begynte med det forrige uke! Så nå går han litt med tv-bordetHvis han klarer det så er det nok ikke lenge førher står hun ikke
![]()
Wææ travle tiderJa, begynte med det forrige uke! Så nå går han litt med tv-bordet![]()
Mhm, blir en del blåflekkerWææ travle tider![]()
Ja, er det som skjer her også, han bare tipper over, men han klarer å sitte i tripp trappen mens han spiser. Regner med det kommer snart daGutte begynte å sitte for 1 eller 2 uker siden.. Det bare kom plutselig.. Han satt seg opp (når han var mer og mer trygg på krabbestillingeb sin). Plutselig bare satt han der.. Nå sitter han stødig hvis jeg sette han opp også.. Før falt han bare sammen hvis jeg prøvde sette han opp..
Føler vi går litt i feil retning innimellom. Ho har slutta å snu seg fra rygg til mage fordi ho ble litt ivrig innimellom, noe som førte til at ho rulla tilbake igjen og slo hodet i gulvet. Nå må jeg gi henne et lite dytt ellers tør ho ikkeGodt å se det ikke bare er min som ikke sitter enda![]()