Sette seg opp selv/sitte selv

BMC

Februar 14's Miss Skravle
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Kan alle februarbabyene sette seg opp selv? Eller sitte selv hvis de blir satt opp?

Her setter hun seg opp selv ja. Er ikke såå lenge siden hun begynte med det da.

Her setter hun seg opp selv ja. Er ikke såå lenge siden hun begynte med det da.
Da er det fortsatt håp for min også :p han gjør liksom ikke antydning til å prøve engang..

Da er det fortsatt håp for min også :p han gjør liksom ikke antydning til å prøve engang..
Det har skjedd mye i utviklingen på en gang føler jeg. Fra hun begynte å krype til hun satt seg opp og står på knærne gikk det veldig fort. Så du skal se at han snart plutselig setter seg opp:)

• Liker
Reactions: BMC
Det har skjedd mye i utviklingen på en gang føler jeg. Fra hun begynte å krype til hun satt seg opp og står på knærne gikk det veldig fort. Så du skal se at han snart plutselig setter seg opp:)
Ja, det kommer nok :) akkurat nå er han mest opptatt av å dra seg opp å stå.

Gutte begynte å sitte for 1 eller 2 uker siden.. Det bare kom plutselig.. Han satt seg opp (når han var mer og mer trygg på krabbestillingeb sin). Plutselig bare satt han der.. Nå sitter han stødig hvis jeg sette han opp også.. Før falt han bare sammen hvis jeg prøvde sette han opp..

Ingen sitting her enda, om vi setter han opp så sitter han litt før han velter :p

Gutte begynte å sitte for 1 eller 2 uker siden.. Det bare kom plutselig.. Han satt seg opp (når han var mer og mer trygg på krabbestillingeb sin). Plutselig bare satt han der.. Nå sitter han stødig hvis jeg sette han opp også.. Før falt han bare sammen hvis jeg prøvde sette han opp..
Ja, er det som skjer her også, han bare tipper over, men han klarer å sitte i tripp trappen mens han spiser. Regner med det kommer snart da :) han er vel bare opptatt med å lære seg alt annet ;)

Han setter seg opp og sitter bra no. Han har "trent" lenge på det ;)

• Liker
Hun satte seg opp for ca 3 uker siden. Før det tippet hun bare over. Føler hun har litt mer ro nå som hun kan sitte og leke :-)

• Liker
Nei ho gidder ikke å prøve en gang. Ho begynte å krype/dra seg bortover for en uke siden da. Men sitte vil hun ikke, ikke om jeg setter henne opp en gang

Godt å se det ikke bare er min som ikke sitter enda :)

Setter seg ikke opp selv, men kan sitte stødig. Jenta mi er blitt god og rund, så trenger nok litt mer muskler for å klare å sette seg opp :p

• Liker
Reactions: EJ
Begge deler her. Begge mine gjorde det tidlig, men har aldri drevet å snudd seg mye. Gjør ting i litt feil rekkefølge :p

Godt å se det ikke bare er min som ikke sitter enda :)
Føler vi går litt i feil retning innimellom. Ho har slutta å snu seg fra rygg til mage fordi ho ble litt ivrig innimellom, noe som førte til at ho rulla tilbake igjen og slo hodet i gulvet. Nå må jeg gi henne et lite dytt ellers tør ho ikke :p

Y setter seg opp selv. N gjør ikke det.

Back
Topp