Sette inn 2 på St. Olav

Signy-

Elsker forumet
Assistert-jentene
Marshmallows 2022
Lurer på om noen har fått satt inn 2 på St. Olav? Vet at de er veldig restriktive, men skal ha mitt 3. uttak og 7. innsett og vurderer litt å spørre om å få satt inn 2, hvis det blir 3-dagers.
Har fått blasto på frys begge de andre uttakene, så det er vel kanskje bedre å satse på å få blasto enn å sette inn to...men er veldig i tvil. Får jo se hvor mange vi får ut først, men greit å vite om det i det hele tatt er noe vits å spørre om :)
 
Lurer på om noen har fått satt inn 2 på St. Olav? Vet at de er veldig restriktive, men skal ha mitt 3. uttak og 7. innsett og vurderer litt å spørre om å få satt inn 2, hvis det blir 3-dagers.
Har fått blasto på frys begge de andre uttakene, så det er vel kanskje bedre å satse på å få blasto enn å sette inn to...men er veldig i tvil. Får jo se hvor mange vi får ut først, men greit å vite om det i det hele tatt er noe vits å spørre om :)

Aner ikke, har aldri kommet så langt (vi hadde to uttak og tre innsett), men det må jo gå an å høre med dem. Jeg har inntrykk av at de første offentlige kun innvilger innsett av to dersom det er absolutt siste forsøk? Men kan hende jeg tar feil, altså.

Uansett, masse lykke til og håper det går veien for dere denne gangen!
 
Ja, det er jo absolutt siste ferskforsøk i det offentlige, og det er kun på fersk man kam ha mulighet til å få satt inn 2 iom at fyrste alltid dyrkes til blasto, og man får aldri 2 blastoer-det vil jeg uansett ikke heller. Men gjenstår jo selvfølgelig å se hvor mange de får ut og ta det derfra.
Kontroll nr 2 på fredag, så regner jeg med uttak blir mandag. :)
 
Lurer på om noen har fått satt inn 2 på St. Olav? Vet at de er veldig restriktive, men skal ha mitt 3. uttak og 7. innsett og vurderer litt å spørre om å få satt inn 2, hvis det blir 3-dagers.
Har fått blasto på frys begge de andre uttakene, så det er vel kanskje bedre å satse på å få blasto enn å sette inn to...men er veldig i tvil. Får jo se hvor mange vi får ut først, men greit å vite om det i det hele tatt er noe vits å spørre om :)
Jeg spurte sykepleieren om dette ved oppstartsamtalen. Hun sa at de satt kun tilbake et embryo fordi risko og sammfunnskostnader ved flerlingsvangerskap var såppas stor. Men jeg ville absolutt spurt om du kunne tenkt det det. Lykke til og hold oss oppdatert❤️
 
Jeg spurte en av legene og han sa det var ikke aktuelt før 10. innsett uten resultat.
Men jeg vet om folk som har fått to hvis det er for dårlig til å fryses, uten at det var 10. innsett, så du kan jo høre :)
 
Jeg spurte sykepleieren om dette ved oppstartsamtalen. Hun sa at de satt kun tilbake et embryo fordi risko og sammfunnskostnader ved flerlingsvangerskap var såppas stor. Men jeg ville absolutt spurt om du kunne tenkt det det. Lykke til og hold oss oppdatert❤️
Egentlig vil jeg jo ikke ha tvillinger, og man løper jo en risiko for det ved å sette inn to. Jeg vil bare ha større sjanse for at i hvert fall ett skal ta seg.
Men vi får se. Jeg har hatt god kvalitet og fått blastoer på frys de 2 andre uttakene, men har ikke så tro på 3-dagers så det er derfor jeg vurderer litt 2. Men må jo først se hvor mange det blir. Kontroll nr 2 i dag, så håper alle 10 follikler som ble talt opp forrige gang har blitt store og fine og har modne egg i seg. Satser på uttak mandag. :)
 
Jeg spurte en av legene og han sa det var ikke aktuelt før 10. innsett uten resultat.
Men jeg vet om folk som har fått to hvis det er for dårlig til å fryses, uten at det var 10. innsett, så du kan jo høre :)
Ja, jeg vet at de er veldig restriktive, og helt sikkert med god grunn. Jeg er jo usikker selv på om det er en god ide. Det blir innsett 7 på meg nå, men siste sjanse for å kunne sette inn 2, siden de absolutt ikke gjør det med blastoer, og 2 blastoer vil jeg ikke sette inn. Men vi får se hva resultat ev egguttak blir først. Blir det for eksempel kun 2 tro jeg nok jeg vil be om å få satt inn begge som 3-dagers. Har også en børste igjen etter forrige uttak. Men blir det fler tror jeg nok at det er beste å sette inne ett. Håper jo på mer enn 2, siden det ble talt 10 follikler, men man vet jo aldri.
 
Back
Topp