Eg syns de e manga som redan har fødd eller blir satt igang. Bara meg å deg som skall gå till terminLurer også på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg syns de e manga som redan har fødd eller blir satt igang. Bara meg å deg som skall gå till terminLurer også på det
Eg syns de e manga som redan har fødd eller blir satt igang. Bara meg å deg som skall gå till termin
Og meg! Håper jo han kanskje kommer noen dager før, men ser ut til at jeg nok blir gående til termin.Eg syns de e manga som redan har fødd eller blir satt igang. Bara meg å deg som skall gå till termin
Jaja noen må jo gå til termin også daEg syns de e manga som redan har fødd eller blir satt igang. Bara meg å deg som skall gå till termin
Oj då. Ahahha hade vart noet visst me hade vart på føden samtidigt ahahah. Hvor langt e du nå?Ikke glem meg da - som går på overtid!
Da e vi flerOg meg! Håper jo han kanskje kommer noen dager før, men ser ut til at jeg nok blir gående til termin.
Oj då. Ahahha hade vart noet visst me hade vart på føden samtidigt ahahah. Hvor langt e du nå?
Går hoppas de skjer noet snart3 dager over nå, hadde termin 2 april
Går hoppas de skjer noet snart
Vi får heller ta et treff når alle har fått babyene sineOj då. Ahahha hade vart noet visst me hade vart på føden samtidigt ahahah. Hvor langt e du nå?
Får hoppas detJa, krysser fingrene! Er ingen tegn til fødsel her - men leste at førstegangsfødende i snitt føder 4 dager over termin, så håper jeg er en del av statistikken og føder i morgen
Hvordan gick det med deg idag,?[/QUOTE
Blir satt igang i morgen. Gruer meg så sinnsykt. Legene sa morkaka mister gjerne litt funksjonen på slutten og da har ikke bebisen så mye å gå på. Bedre å få henne ut nå når hun er sprek bare håper alt går bra!!
Jeg og Har ingen planer om å føde før 20.april, og for å si det rett ut så håper jeg på at lillesnuppa holder seg inn i magen så lenge som mulig..av en eller annen grunn så er jeg hverken utålmodig eller rastløsDa e vi fler
Haha eg har termin 1 dag efter degJeg og Har ingen planer om å føde før 20.april, og for å si det rett ut så håper jeg på at lillesnuppa holder seg inn i magen så lenge som mulig..av en eller annen grunn så er jeg hverken utålmodig eller rastløs
Jeg og Har ingen planer om å føde før 20.april, og for å si det rett ut så håper jeg på at lillesnuppa holder seg inn i magen så lenge som mulig..av en eller annen grunn så er jeg hverken utålmodig eller rastløs
Du får lov å føde først For å være seriøs,så er det utrolig gøy at så mange aprildamer har allerede fått møtt babyene sine...snart et det vår tur, jenterHaha eg har termin 1 dag efter deg
Det skjønner jeg, men nå er det max noen få dager igjen for din del...når skal du settes i gang hvis det ikke skjer noe på naturlig vis?Så herlig å lese! Kjenner jeg misunner tålmodigheten din Min har gått helt dukken etter jeg kom på overtid, og blir verre for hver dag som går
Det skjønner jeg, men nå er det max noen få dager igjen for din del...når skal du settes i gang hvis det ikke skjer noe på naturlig vis?
Takk för att eg få snika i köenDu får lov å føde først For å være seriøs,så er det utrolig gøy at så mange aprildamer har allerede fått møtt babyene sine...snart et det vår tur, jenter