Sette igang fødsel?

Oj då. Ahahha hade vart noet visst me hade vart på føden samtidigt ahahah. Hvor langt e du nå?
Vi får heller ta et treff når alle har fått babyene sine :D

Hvordan gick det med deg idag,?[/QUOTE

Blir satt igang i morgen. Gruer meg så sinnsykt. Legene sa morkaka mister gjerne litt funksjonen på slutten og da har ikke bebisen så mye å gå på. Bedre å få henne ut nå når hun er sprek bare håper alt går bra!!

Jeg og :P Har ingen planer om å føde før 20.april, og for å si det rett ut så håper jeg på at lillesnuppa holder seg inn i magen så lenge som mulig..av en eller annen grunn så er jeg hverken utålmodig eller rastløs :)

Jeg og :P Har ingen planer om å føde før 20.april, og for å si det rett ut så håper jeg på at lillesnuppa holder seg inn i magen så lenge som mulig..av en eller annen grunn så er jeg hverken utålmodig eller rastløs :)

Så herlig å lese! Kjenner jeg misunner tålmodigheten din :) Min har gått helt dukken etter jeg kom på overtid, og blir verre for hver dag som går :p

Haha eg har termin 1 dag efter deg
Du får lov å føde først :) :) For å være seriøs,så er det utrolig gøy at så mange aprildamer har allerede fått møtt babyene sine...snart et det vår tur, jenter :P

Så herlig å lese! Kjenner jeg misunner tålmodigheten din :) Min har gått helt dukken etter jeg kom på overtid, og blir verre for hver dag som går :p
Det skjønner jeg, men nå er det max noen få dager igjen for din del...når skal du settes i gang hvis det ikke skjer noe på naturlig vis?

Det skjønner jeg, men nå er det max noen få dager igjen for din del...når skal du settes i gang hvis det ikke skjer noe på naturlig vis?

Tror det er max 10 dager over på Stavanger Universitetssykehus, så da er det 7 dager til jeg evt blir igangsatt :p Men først er det overtidskontroll 7 dager etter termin, dvs på lørdag 9.4 :)

Back
Topp