Eg syns de e manga som redan har fødd eller blir satt igang. Bara meg å deg som skall gå till terminLurer også på det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg syns de e manga som redan har fødd eller blir satt igang. Bara meg å deg som skall gå till terminLurer også på det![]()
Eg syns de e manga som redan har fødd eller blir satt igang. Bara meg å deg som skall gå till termin
Og meg! Håper jo han kanskje kommer noen dager før, men ser ut til at jeg nok blir gående til termin.Eg syns de e manga som redan har fødd eller blir satt igang. Bara meg å deg som skall gå till termin
Jaja noen må jo gå til termin også daEg syns de e manga som redan har fødd eller blir satt igang. Bara meg å deg som skall gå till termin
Oj då. Ahahha hade vart noet visst me hade vart på føden samtidigt ahahah. Hvor langt e du nå?Ikke glem meg da - som går på overtid!![]()
Da e vi flerOg meg! Håper jo han kanskje kommer noen dager før, men ser ut til at jeg nok blir gående til termin.![]()
Oj då. Ahahha hade vart noet visst me hade vart på føden samtidigt ahahah. Hvor langt e du nå?
Går hoppas de skjer noet snart3 dager over nå, hadde termin 2 april![]()
Går hoppas de skjer noet snart![]()
Vi får heller ta et treff når alle har fått babyene sineOj då. Ahahha hade vart noet visst me hade vart på føden samtidigt ahahah. Hvor langt e du nå?
Får hoppas detJa, krysser fingrene! Er ingen tegn til fødsel her - men leste at førstegangsfødende i snitt føder 4 dager over termin, så håper jeg er en del av statistikken og føder i morgen![]()
Hvordan gick det med deg idag,?[/QUOTE
Blir satt igang i morgen. Gruer meg så sinnsykt. Legene sa morkaka mister gjerne litt funksjonen på slutten og da har ikke bebisen så mye å gå på. Bedre å få henne ut nå når hun er sprek bare håper alt går bra!!
Jeg ogDa e vi fler![]()
Haha eg har termin 1 dag efter degJeg ogHar ingen planer om å føde før 20.april, og for å si det rett ut så håper jeg på at lillesnuppa holder seg inn i magen så lenge som mulig..av en eller annen grunn så er jeg hverken utålmodig eller rastløs
![]()
Jeg ogHar ingen planer om å føde før 20.april, og for å si det rett ut så håper jeg på at lillesnuppa holder seg inn i magen så lenge som mulig..av en eller annen grunn så er jeg hverken utålmodig eller rastløs
![]()
Du får lov å føde førstHaha eg har termin 1 dag efter deg
Det skjønner jeg, men nå er det max noen få dager igjen for din del...når skal du settes i gang hvis det ikke skjer noe på naturlig vis?Så herlig å lese! Kjenner jeg misunner tålmodigheten dinMin har gått helt dukken etter jeg kom på overtid, og blir verre for hver dag som går
![]()
Det skjønner jeg, men nå er det max noen få dager igjen for din del...når skal du settes i gang hvis det ikke skjer noe på naturlig vis?
Takk för att eg få snika i köenDu får lov å føde først![]()
For å være seriøs,så er det utrolig gøy at så mange aprildamer har allerede fått møtt babyene sine...snart et det vår tur, jenter
![]()