Sette igang fødsel selv

Jeg har sex nesten hver dag (fordi jeg har ekstreme lyster :p ) men det setter kun i gang maserier eller kynnere, holder meg våken om natten også skjer ingenting, er 38+0 idag :(
Og uansett hvilken stilling så kommer kynnerene/ maserier kun om jeg ligger på siden under sexen, jeg trodde det var noe med sånn at dyp penetrering skulle hjelpe, men det er kun den stillingen som setter igang her.
I natt holdt maserier på i 4 timer, men de var jo helt uregelmessige, håper ting skjer snart, men samtidig håper jeg ikke at de skjer før jeg har barnefri ( barnet på 3 år er annenhver helg hos faren), så da må jeg jo. Ente i nesten 2 uker :/ :p
Ønsker deg masse lykke til uansett den siste tiden! Føler kroppen ikke setter i gang før ting er på stell, så det blir nok ingen fødsel før barnet er hos faren. Mannen min jobbet borte og var hjemme i helgene og jeg fødte i helgen. Med nr 2 så har 2 uker i hjembyen alene hos mamma hvor jeg skulle føde, fødselen startet samme natt etter han kom til byen :p

Ønsker deg masse lykke til uansett den siste tiden! Føler kroppen ikke setter i gang før ting er på stell, så det blir nok ingen fødsel før barnet er hos faren. Mannen min jobbet borte og var hjemme i helgene og jeg fødte i helgen. Med nr 2 så har 2 uker i hjembyen alene hos mamma hvor jeg skulle føde, fødselen startet samme natt etter han kom til byen :p
Merkelig, men utrolig hvordan ting bare klaffer sånn! Et «kjerringråd» jeg fikk med første var at babyen ikke kommer før alt er klart, og samme kveld som jeg hadde ryddet alt av babyting på plass og redd opp sengen til babyen så startet fødselen! «Babyen kommer ikke før sengen er klar!» stemte godt med nummer en i allefall :P

Back
Topp