Sett på nyhetene!!!

Hoppande teltplugg

Forumet er livet
Nina alexandra sin sak blir tatt opp! (de jeg sendte link til i den konkurransen!)

? hvem er det? hva slags sak?

Peppa gris skrev:

OH RLY? skrev:
? hvem er det? hva slags sak?

Samme lurer jeg på...

Hun har en ukjent misdannelse i hjernenog langs ryggraden som norske leger, og leger i verden ike finner ut av. De trodde det var kreft før hun ble født, og det ble sagt hun kom til å dø da hun ble født. Hun fikk 10% overlevelsessjanse. Hun er nå snart 4 år gammel. Jeg kjenner begge foreldrene, og gråt mine modige tårer for dem da de fikk beskjedene. Hun har ingen bestemt diagnose, men håpet til foreldrene er å få reise til USA, for å bli undersøkt av spesialister der.

oi huff  Håper noen kan finne en måte å hjelpe henne på, hvertfall om ikke annet finne svar på hva det er.

Så det på nyhetene Er helt forferdelig, stakkars! Jeg får ikke stemt. Siden jeg ikke er på facebook

Fikk ikke med meg nyhetene men håper de får det de trenger for å kunne reise og bli undersøkt i USA!

Men kan man bare stemme 1 gang? Stemte siste gang du la ut linken og nå når eg trykker på linken kommer det opp "stemt". Skulle gjerne stemt på dem igjen!

Back
Topp