Sett idag også :)

gladjente

Forelsket i forumet
Så det lille hjerte slå idag også og endelig litt mer rolig igjen. Nå skal jeg vel klare å holde meg rolig frem til torsdag neste uke, da er det ny ul :) så fornøyd med å bli fulgt skikkelig opp denne gangen.

Så bra :D

Så kjekt

Så godt at de følger det skikkelig opp :)
Så herlig å få høre det lille hjerte slå, kan nesten ikke vente til jeg skal på UL i mai :)

Hvor langt er du på vei? Eg og skal få ukentlig oppfølging denne gangen pga MA og SA, men tror ikkje eg får komme til før uke 8 eller noe.. No e eg uke 4+6, snakk om at tiden snegler seg avgårde. ;)

Har gått til sjekk en gang i uken siden 4 uker. Er nå 6+4. Er veldig greit med den oppfølgingen en gang i uken syntes jeg pga så mye som har skjedd før. Fikk du ikke før uke 8? Det kan hende du kan snakke deg til litt tidligere om du føler behov for det. Har man opplevd mye pga tidligere svangerskap kan det være veldig greit å ha den tryggheten å se det ofte så man slipper å engste seg. Er ikke så store greiene å se så tidlig da, men man blir jo glad bare man ser ett hjerte slå, så det er stort nok i seg selv :) krysse fingre for at alt går bra for deg denne gangen og at tiden går fort frem til ul for deg :)

Back
Topp