mamma2be89
Betatt av forumet
Når jeg nå har sett hjertet slå uke 9+4 er da risikoen for sa og ma minsket? Noen som hvet dette eller må jeg være like beskymret videre? :-/
Termin 1 Februar 2014 <3
Termin 1 Februar 2014 <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for detfikk ikke sett så lenge at vi så det, men er ikke det for tidlig? Syns jeg har lest at du ikke kan se det før rundt uke 12? Vi så iallefall ingenting
Termin 1 Februar 2014 <3
Jeg mistet i uke 10 sist og så hjertet slå i uke 9+5. Syns det er så vondt å fortelle det fordi da bekymrer du deg. Men etter som eg har forstått så er det svært uvanlig. Tror du skal glede deg over at du er kommer så langt.De fleste aborter oppstår mellom uke 5 og 8 ifølge begge gynekologene jeg har fått til.
Uff, så trist
Men ja jeg tror også at det skal være ganske uvanlig.. Statistikken sier jo 93,8% - så det er jo fortsatt en mulighet for at det kan skje, men sannsynligheten for at det skal gå bra er veldig stor.. Er vel derfor vi har di magiske 12 ukene å forholde oss til sånn egentlig
Det er helt sant. I mitt tilfelle ble det ikke oppdaget før i uke 13 da, men hadde jeg fått ul før som jeg ba om så ville de jo sett det. Får tettere oppfølging nå da.![]()
Ååh, det må være helt grusomt :/
Men det er godt du får oppfølging denne gangen da![]()
Det føles veldig greit men jeg føler jeg bare går å venter på å miste igjen. Er vel bare en reaksjon etter mange aborter.. Satser på det går bra me oss alle.)