Sett denne vogna??? (link)

Jeg har ikke sett den vogna før, men så har ikke jeg sett på tvillingvogner heller da![:)]
Jeg kan ikke si at jeg har hørt noe om det merket heller. Jeg er egenlig litt skeptisk til merker jeg ikke har hørt noe om. Jeg tenker som så at det er dårligere kvalitet enn på kjente merker, men det trenger jo ikke å stemme[;)]

Jeg har foresten fått ny vogn! Jeg klaga litt over at jeg ikke likte å ha simo-vogna i barnehagen. Det er så høy dørstokk inn til garagen som vi har vognene i, at det er stor slitasje på vognene. Da sa ei jeg jobber sammen med at hun hadde ei Carena vogn stående hjemme som jeg kunne få. Hun henta den og det vistes nesten ikke at den var brukt! Jeg fikk litt dårlig samvittighet over at hun ga den til meg, så jeg skal kjøpe henne ei stooor flaske baileys som takk[:D] 

Njaaaaa - skeptiiiiisk![&:] Skeptisk til ukjente merker, og skeptisk til vogner som i utgangspuntet er ganske billige. Har ingen erfaring med slike selv, men har hørt andre klage på at billige vogner blir fort skranglete osv.

Den så igrunn ganske kul ut. Har desverre ingen er faringer med den.. [8D]

Back
Topp