Sett denne sida jenter?

ORIGINAL: Trone

ORIGINAL: Svartengel

Derfor kan du kopiere den liker og bruke denne nettsiden her: http://www.spreadshirt.net/no/NO/Design-t-skjorter/Utforme-selv--59/

Og dette er ei norsk side

Det er toll på denne siden også [;)]

Jeg har forøvrig bestilt body til nevøen min hvor det står "Jeg skal bli fetter" og jeg fikk varene etter en uke [:)]

Pokker då.... Kor bestilte du den? Selger dei mammaskjorter også? Har ikkje sett slike tollfrie sider[:-][:-]

Jeg kikket etter norsk side når jeg skulle bestille bodyen, men fant ikke noen særlige. I alle fall ikke noen sider som har mammaklær man kan designe [>:]

Jeg kikket etter norsk side når jeg skulle bestille bodyen, men fant ikke noen særlige. I alle fall ikke noen sider som har mammaklær man kan designe [>:]

Da som var så genialt med den siste siden då, men er toll veldig dyrt då?? [:-][:-]

Jeg syntes ikke tollen var så dyr og i og med at jeg ikke får tak i sånn tøy på noen norske steder, så bestilte jeg bare i to omganger jeg. Ble ikke sånn kjempedyrt uansett syntes jeg. Så blir det jo one of a kind! [:D]

"I grow people - what's your superpower?"

Måååå ha den[:D]

Jeg syntes ikke tollen var så dyr og i og med at jeg ikke får tak i sånn tøy på noen norske steder, så bestilte jeg bare i to omganger jeg. Ble ikke sånn kjempedyrt uansett syntes jeg. Så blir det jo one of a kind! [:D]

Får bare bestille skjortene og bodyer eg også[:)]

Vil også ha "Ru my belly for good luck" - når jeg er såpass gravid at jeg HAR babymage vel og merke[;)] 

Skal ha ungen som rocker eg, og ikkje rør magen min[8D][8D] Så blir det vel den unge som vil dra ut proppen og den som sitjer å leser[:D][:D]  Men er ikkje helt sikker og skal la typen sjå litt meir også[:)][:)]

Back
Topp