Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Snuppa mi ligger i seteleie, og gjort det omtrent hele svangerskapet[&:]
Tror dere hun vil snu seg nå da? eller blir hun bare sittende resten av tiden? Noen med erfaringer her?[:)] Det er kanskje så forskjell fra baby til baby..
min satt i sete hele svangerskapet, prøvde vending uten resultat. Ville aldri prøvd vending dersom jeg hadde vist hvor vondt det var.
Hos meg ble det KS pga at jeg hadde for smalt bekken til å føde vaginalt. Veldig fin opplevelse det altså, men skulle ønske jeg kunne født vaginalt. Håper dette barnet tar til vett og legger seg rett vei[:)]
Vet mange har hatt effekt av å prøve vendingsakkupunktur. Undersøk det kanskje?
Vesla her satt i seteleie heletiden, men jm trodde hun kom til å snu seg helt til hun festet seg med rumpa i uke 36!
Det ble ikke tatt noen avgjørelser før uke 37, da fikk jeg dato til ks! Jeg hadde for lite fostervann for vending og for smale hofter for setefødsel!
Har babyen ikke festet seg med stumpen er det mulighet for at h*n snur seg helt frem til fødselen[:D]
Jeg hadde en kjempefin opplevelse da jeg hadde ks, men om jeg hadde valget er det ikke tvil om at vaginalfødsel står øverst på listen[:)][;)]