Seteleie!

QueenP

Elsker forumet
Novemberbarna 2021
Snuppa mi ligger i seteleie, og gjort det omtrent hele svangerskapet[&:] 

Tror dere hun vil snu seg nå da? eller blir hun bare sittende resten av tiden? Noen med erfaringer her?[:)] Det er kanskje så forskjell fra baby til baby..

Er livredd for setefødsel!

Maren lå i seteleie hele tida, og snudde seg aldri..
Fødselen var kjempefin! [:)]

emilie låg i seteleie men ho snudde seg aldir..
var på prøvevending i uke 36.. Ikje og anbefale, vondeste eg har vert borti.

eg fikk velge mellom KS og vaginal..
om eg skulle tatt vaginal måtte eg overflytte til ett annet sted så eg tok KS og hadde ingen problem med det..

send meg en pm vis du lurer ang ks osv ;)

min satt i sete hele svangerskapet, prøvde vending uten resultat. Ville aldri prøvd vending dersom jeg hadde vist hvor vondt det var.

Hos meg ble det KS pga at jeg hadde for smalt bekken til å føde vaginalt. Veldig fin opplevelse det altså, men skulle ønske jeg kunne født vaginalt. Håper dette barnet tar til vett og legger seg rett vei[:)]

Vet mange har hatt effekt av å prøve vendingsakkupunktur. Undersøk det kanskje?

Vesla her satt i seteleie heletiden, men jm trodde hun kom til å snu seg helt til hun festet seg med rumpa i uke 36!
Det ble ikke tatt noen avgjørelser før uke 37, da fikk jeg dato til ks! Jeg hadde for lite fostervann for vending og for smale hofter for setefødsel!
Har babyen ikke festet seg med stumpen er det mulighet for at h*n snur seg helt frem til fødselen[:D]

Jeg hadde en kjempefin opplevelse da jeg hadde ks, men om jeg hadde valget er det ikke tvil om at vaginalfødsel står øverst på listen[:)][;)]

ORIGINAL: Almyrida81
lå i seteleie hele tida, og snudde seg aldri..
Fødselen var kjempefin! [:)]

[:)]

lå i sete til uka før hu kom ut uke 38.å jeg fikk med meg når den store ungen skulle snu seg inne der[:D]rar opplevelse[:D]

du har god tid[:)]

Mi yngsta låg i tverr/seteleie frå veldig tidleg ... veke 27 .... og snudde seg ikkje ...
Men var på vending i veke 37 .. og den var vellykka !!!

Back
Topp