WolverWoman
Flørter med forumet
Eij, så kjedelig å høre han ikke har snudd seg!Fikk bekreftet seteleie i dag, 37+0. Forsøkte vending uten hell, da han har festet seg med rumpa ned. Vendeforsøk var forresten helt vilt smertefullt, så er ganske utslitt etter en lang dag på sykehuset. Kjenner jeg er ganske redd, og gruer meg betydelig mer til fødsel nå.
Så hvis noen har solskinnshistorier om setefødsel, kjør på men vil helst ikke høre om problematiske setefødsler da jeg føler jeg er redd nok fra før..
Kan skjønne om det er litt tankekjør og bekymringer, men mens jeg venta på ny UL ble jeg ganske så beroliget av det forskjellige sykehus samt legeforeningen har skrevet om sine protokoller for setefødsel.
Det er jo alltid mest hyggelig når ting går etter boka, men med kunnskapen, hjelpemidlene og konstant hjelp og overvåkning av personale er setefødsel en trygg prosess
Jeg snakket med et par stykker mens jeg ventet på avklaring på egen situasjon, og der hadde alt gått helt fint. Det hadde ikke vært noe å sette fingeren på, men når de samtidig kun hadde ett barn var det ikke noe å sammenligne med av egne fødselsopplevelser.
Der hadde det iallefall gått helt fint, med både mor og barn, underveis og etter fødselen.
Håper iallefall du klarer dytte bekymringene litt unna, nyter de siste ukene, og så må jeg jo bare si jeg synes det er litt badass å starte livet med å moone verden