Hei dere! Hos JM i går (35+1) ble det klart at frøkna fortsatt ligger med hodet godt oppi ribbeina mine. Det tror jeg hun har gjort stort sett hele tiden ut i fra på bevegelsene, hun gjorde hvertfall det sist vi sjekket hos JM. Jeg skal tilbake om en uke for å se om det har endret seg, hvis ikke blir jeg henvist for evt vendingsforsøk. Kjenner jeg er litt bekymret for at hun ikke skal snu seg. En ting er en fin setefødsel, det skal jeg klare, men jeg blir lei meg om dette må ende med keisersnitt. Er førstegangs, så alt er nytt. Flere har som har babyer som ikke er snudd eller som har erfaring med at de snur seg sent, vendingsforsøk eller setefødsel? Evt gode råd for å bidra til at hun snur seg (foruten fysisk aktivitet, har et bekken som begrenset muligheten for bevegelse i stor grad). Takk
jeg er også førstegangs, uke 41+3 i dag. Lillegutt har ligget i sete hele veien, og sitter fortsatt som en konge på haugen under ribbeina mine og bytter på å ha beina i en slags skrederstilling eller beina rett opp ved ansiktet.