Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker. Når hadde du vending? Skal selv i uke 36. Da da de at on de klarte vendig ville de ta vannet også om eg var moden..Ja, men har valgt keiserfødsel. Første fødsel her og familie som har hatt kompliserte fødsler, så jeg tørr ikke annet selv. Prøvde vending, men det var hun ikke enig i!
Det var på mandag, så 37+4. Hadde ikke så trua da hun har ligget slik i så lenge hun har vært stor nok til at jeg har kjent hodet. Og sank mye siste uka. Fikk vendt hodet, men rumpa var ikke med.Sniker. Når hadde du vending? Skal selv i uke 36. Da da de at on de klarte vendig ville de ta vannet også om eg var moden..
Takk for fint svar. Her blir det ks om ikkje de klarer vending. Litt siden det er et mindre sykehus med ikkje like godt kompetanse/erfaring med setefødsel. De var veldig klar på at det eg ønsket skulle eg få invilget. Har født to ganger før. Stort barn også, men det er noe med risikoen med setefødsel eg ikke helt klarer å finne roen med… får først tro den snur seg av seg selv før den tid. Uke 33 noDet var på mandag, så 37+4. Hadde ikke så trua da hun har ligget slik i så lenge hun har vært stor nok til at jeg har kjent hodet. Og sank mye siste uka. Fikk vendt hodet, men rumpa var ikke med.
ikke spesielt behagelig, så må puste seg godt igjennom. Men de passet på ungen hele veien. Fikk mye kynnere dagene etter.
Forbered deg godt forhold til hva du ønsker om det ikke går. De var veldig overbevisende ovenfor meg om å ta vaginalt likevel, men sjansen er så stor for ks uansett, og bare tanken stresset meg noe sinnsykt, så klarte å holde meg hard på at jeg heller ønsker planlagt keiserfødsel. Pulsen har vært mye lavere siden det ble bestemt.
hadde jeg født vellykket tidligere hadde jeg nok valgt annerledes. Så må kjenne hva som føles tryggest for seg![]()
Gode muligheter for snuing enda daTakk for fint svar. Her blir det ks om ikkje de klarer vending. Litt siden det er et mindre sykehus med ikkje like godt kompetanse/erfaring med setefødsel. De var veldig klar på at det eg ønsket skulle eg få invilget. Har født to ganger før. Stort barn også, men det er noe med risikoen med setefødsel eg ikke helt klarer å finne roen med… får først tro den snur seg av seg selv før den tid. Uke 33 no
kan ikke ha unger den sjefen allefall.Haha, 4 dager før må jo vere gull for en sjef å få vite! Her er min hjemme uansett, siden det er offshorejobb han har, så det er jo også betryggende. Godt å høre at en er rask opp igjen etter ks. Men blir rart å ikke kunne løfte minstejenta på 3år på 6uker!Gode muligheter for snuing enda da
Jeg er ikke i tvil om at det ble riktig valg for meg, hvilepulsen har sunket 10 hakk i gjennomsnitt siden jeg tok avgjørelsen på mandag.
anestesilegen sa det i dag at man var oppe og gikk like fort etter KS, uansett hva gynekologene sa. Var litt godt å høre. Så er i gode hender
Samboer varslet jobb i dag om at han blir borte fra tirsdag. Fikk da beskjed om at det var greit, men burde ha varslet tidligere! Haha er vel ikke mange som kan varsle om fødsel allerede fire dager førkan ikke ha unger den sjefen allefall.
Ja kan sikkert være lurt å forberede henne på det! Blir vanskelig å styre seg her også, ingen unger, men hunder og hester flaks det er sommer så hestene er på beite allefall!Haha, 4 dager før må jo vere gull for en sjef å få vite! Her er min hjemme uansett, siden det er offshorejobb han har, så det er jo også betryggende. Godt å høre at en er rask opp igjen etter ks. Men blir rart å ikke kunne løfte minstejenta på 3år på 6uker!