Guttebabymai
Andre møte med forumet
Min ligger i seteleie. Er så spent på om han blir og snu seg,og hva de evt blir å gjøre om han ikke gjør det. Noen med erfaring ? Eller har fått samme beskjed...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her prøvde de utvendig snuing først, det gikk ikke.Min ligger i seteleie. Er så spent på om han blir og snu seg,og hva de evt blir å gjøre om han ikke gjør det. Noen med erfaring ? Eller har fått samme beskjed...?
Ja, det var ganske vondt ja. Men hadde jo vært verdt det om de hadde klart det Varer ikke så lengeJeg skal på ultralyd i morgen og eventuell vending hvis hun ikke har snudd seg. Krysser fingrene for at hodet ligger ned nå, selv om jeg tviler... Kjennes ikke sånn ut nå.
Dere som har vært gjennom vending, er det vondt?
Sete her også. Har time for vendingsforsøk på mandag og gruer meg litt.. lest så mye om det nå og er redd d skal skje noe m baby eller ende i hastekeisersnitt. Får de ikke snudd, så velger jeg keisersnitt framfor setefødsel.Min ligger i seteleie. Er så spent på om han blir og snu seg,og hva de evt blir å gjøre om han ikke gjør det. Noen med erfaring ? Eller har fått samme beskjed...?