Seteleie

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Flere som har babyen i seteleie enda? Er i uke 32, og han ligger fortsatt med rumpa ned [emoji30] Kan jo fortsatt snu seg i noen uker, men greit om det skjer snart syns jeg [emoji28]

Skal kontrolere snart på ul..jeg klarer ikke å kjenne hvilken stilling baby har..er også i uke 32...

Ble sjekket på UL til meg også. Men kjenner tydelig hvordan han ligger når jeg har fått det forklart. Ikke gira på setefødsel [emoji38]

Min ligger også i seteleie enda. Er 31+5 idag. Håper han snur seg selv snart. Storesøster lå også i seteleie nesten helt frem til fødsel og snudde seg i siste liten så håper det går bra denne gangen også [emoji4][emoji173]️

Min ligger også i seteleie enda. Er 31+5 idag. Håper han snur seg selv snart. Storesøster lå også i seteleie nesten helt frem til fødsel og snudde seg i siste liten så håper det går bra denne gangen også [emoji4][emoji173]️

Godt å høre at det finnes håp [emoji28] de jeg snakket med i dag sa det gikk helt fint med setefødsel også, spesielt siden jeg fødte storebroren på 4260 gram og stort hode uten problem, og denne karen er estimert 10 % under snittet og jeg i tillegg skal settes i gang i ca uke 38. Det er jo faktisk fem uker tidligere enn storebror ble født, så vil tro lillebror blir en del mindre. Men uansett - satser på at han snur seg snart [emoji85]

Her kan han enda snu seg helt rundt.. kjenner det veldig godt når det skjer :depressed: er full propell inni der. Nr1 var i seteleie veldig lenge og jeg var inne til vending i uke 37 ca, ho snudde seg i seteleie igjen og så tilbake til hodeleie i uke 38-39 :) som tyder på at jeg har god plass :hilarious: tipper han her og snur seg lenge..

ETA:Begynner på uke 34 i morra

Jeg tror mi sitter i sete enda! 32+4! Skal til jm onsdag! Skal uansett ha planlagt ks, så ikke så mye å si for meg da[emoji847] er vell slik de ofte snur seg senere når man har vært gravid før? Siden livmor er utvidet og de har større boltreplass

Er 32+3 og her snur han seg fortsatt mye :p
Veksler mellom hodeleie og tverrleie flere ganger om dagen, sikkert seteleie også. Romsterer i hvert fall mye [emoji28]
Men jordmor kommentere på at han ligger med ryggen mot min høyre side [emoji848]
Det er der han trives best [emoji28]
Jeg trodde ikke det hadde noe å si men etter å ha googlet det ser det ut som en del som ligger slik kommer ut som stjernekikkere [emoji32]

Godt å høre at det finnes håp [emoji28] de jeg snakket med i dag sa det gikk helt fint med setefødsel også, spesielt siden jeg fødte storebroren på 4260 gram og stort hode uten problem, og denne karen er estimert 10 % under snittet og jeg i tillegg skal settes i gang i ca uke 38. Det er jo faktisk fem uker tidligere enn storebror ble født, så vil tro lillebror blir en del mindre. Men uansett - satser på at han snur seg snart [emoji85]

Setefødsel høres ikke godt ut. Håper vi slipper det [emoji15][emoji14]
Så bra at det gikk fint med forrige fødsel med stort hode og alt. Min forrige hadde også stort hode.
Fødselen gikk fint men måtte klippe en god del [emoji51]
Håper lillebror sitt hode er litt mindre [emoji4]

Hvorfor må du settes igang i uke 38?
Krysser fingrene for at de to skattene våres snur seg i tide begge to [emoji4][emoji256]

Veksler mellom hodeleie og tverrleie flere ganger om dagen, sikkert seteleie også. Romsterer i hvert fall mye [emoji28]
Men jordmor kommentere på at han ligger med ryggen mot min høyre side [emoji848]
Jeg trodde ikke det hadde noe å si men etter å ha googlet det ser det ut som en del som ligger slik kommer ut som stjernekikkere [emoji32]

Jeg fikk beskjed sist når mi satt i seteleie at det var uvanlig at de lå på venstre side ? :hilarious: kanskje de mente det var uvanlig med seteleie på venstre side ?
Dette trollet liker seg best på høyre siden så vi får se hva som skjer :) jeg lå mye på venstre side og sov sist, men klarer ikke det denne ganga fordi da mister jeg følelsen i beinet:wideyed: så ligger mest på høyre. Kanskje det har noe å si og ? :hilarious:

Jeg tror mi sitter i sete enda! 32+4! Skal til jm onsdag! Skal uansett ha planlagt ks, så ikke så mye å si for meg da[emoji847] er vell slik de ofte snur seg senere når man har vært gravid før? Siden livmor er utvidet og de har større boltreplass

Godt mulig det. Føles ikke som han har god plass men [emoji23][emoji23]

Min ligger også med ryggen mot min høyre side. Magen er som regel litt skjev, og jeg kjenner tydelig konturene på høyre side [emoji28]

Setefødsel høres ikke godt ut. Håper vi slipper det [emoji15][emoji14]
Så bra at det gikk fint med forrige fødsel med stort hode og alt. Min forrige hadde også stort hode.
Fødselen gikk fint men måtte klippe en god del [emoji51]
Håper lillebror sitt hode er litt mindre [emoji4]

Hvorfor må du settes igang i uke 38?
Krysser fingrene for at de to skattene våres snur seg i tide begge to [emoji4][emoji256]

Om de vet du måtte klippe mye sist kan de jo følge med ekstra nøye og gjøre tiltak denne gangen :-)

Må settes i gang pga medisinsk behandling jeg skal i gang med. De vil ikke vente lenger enn nødvendig, så blir igangsettelse ganske raskt etter jeg passerer uke 37. Like greit når storebroren var så stor :-)

Prinsessa mi satte hode ned for en mnd siden iallefall og slik har hun holdt seg heldigvis. Å forhåpentlogvis holdee hun seg slik til jeg sier hun kan få lov til å melde sin ankomst [emoji85]

Om de vet du måtte klippe mye sist kan de jo følge med ekstra nøye og gjøre tiltak denne gangen :-)

Må settes i gang pga medisinsk behandling jeg skal i gang med. De vil ikke vente lenger enn nødvendig, så blir igangsettelse ganske raskt etter jeg passerer uke 37. Like greit når storebroren var så stor :-)

Ok, da skjønner jeg [emoji4]

Var til månedlig kontroll hos fastlegen idag (som absolutt ville ta ultralyd enda jeg sa at jeg hadde vært på A-hus to dager tidligere) og det viste seg at lillebror har snudd seg med hodet NED!! Ble så overrasket [emoji1][emoji173]️
For en lettelse.

Nå håper jeg at din også snur seg snart [emoji256][emoji173]️ Og at de evt ikke snur seg tilbake igjen da [emoji12]

Ok, da skjønner jeg [emoji4]

Var til månedlig kontroll hos fastlegen idag (som absolutt ville ta ultralyd enda jeg sa at jeg hadde vært på A-hus to dager tidligere) og det viste seg at lillebror har snudd seg med hodet NED!! Ble så overrasket [emoji1][emoji173]️
For en lettelse.

Nå håper jeg at din også snur seg snart [emoji256][emoji173]️ Og at de evt ikke snur seg tilbake igjen da [emoji12]

Herlig! Rart at de klarer å snu seg uten at man merker det [emoji28]

Herlig! Rart at de klarer å snu seg uten at man merker det [emoji28]
Ja det synes jeg også, merket at han romesterte litt igår kveld men trodde ikke at han snudde seg for det skal en jo merke ganske godt nå. Men det kan jo ha skjedd på natta også [emoji4]

Back
Topp