Seteleie

Bårg

Betatt av forumet
hei damer!

Jenta i magen har ligget i seteleie gjennom hele svangerskapet. Eneste gangen hodeleie har vært påvist var på ordinær ultralyd i uke 19. Jeg er straks i uke 35 (34+0)

Jeg kjenner nesten bare bevegelser lang nede i magen. Storebror lå i hodeleie helt fra uke 26 og hodet festet seg veldig tidlig. Han ble født i uke 38, så derfor jeg stresser litt

Er det flere som er så langt i svangerskapet og har babyer i seteleie?

Jeg håper virkelig hun snur seg!!

Har dere erfaringer?
 
Her har han heldigvis snudd seg, og ligger med hodet ned nå. Tror jeg har lest at de forsøker ytre vending eller i hvert fall følger det opp etter uke 36, men litt usikker på om de mener etter 36 fullgåtte uker eller hvorfor det gjøres akkurat da. Håper hun snur seg snart :)
 
Her har han heldigvis snudd seg, og ligger med hodet ned nå. Tror jeg har lest at de forsøker ytre vending eller i hvert fall følger det opp etter uke 36, men litt usikker på om de mener etter 36 fullgåtte uker eller hvorfor det gjøres akkurat da. Håper hun snur seg snart :)
Ja, har lest litt om vending, men at det bare funker i halvparten av tilfellene.. skal til jordmor neste uke så får høre da:) har lest at babyen kan snu seg lenge for andregangsfødende... håper det iallfall :)
 
Back
Topp