Seteleie

Så bra:) Jeg blir så glad for alle med positive erfaringer som skriver. Det florerer jo med skrekkhistorier, og det synes jeg er veldig synd. Tror det gjør at mange engster seg unødig.
Jeg var skikkelig nervøs før de begynte. Men så klarte jeg å slappe av og selv om de holdt på i en halv time uten å lykkes ble jeg ikke redd. Litt vondt og ubehagelig, men jeg synes at den nåla de stikker inn i håndryggen var verre :P
Og så kom den store overraskelsen da noen legestudenter fikk øve seg med ultralyd på meg 5 timer senere: hodet ned :)

Jeg var skikkelig nervøs før de begynte. Men så klarte jeg å slappe av og selv om de holdt på i en halv time uten å lykkes ble jeg ikke redd. Litt vondt og ubehagelig, men jeg synes at den nåla de stikker inn i håndryggen var verre :p
Og så kom den store overraskelsen da noen legestudenter fikk øve seg med ultralyd på meg 5 timer senere: hodet ned :)
Haha, ja jeg synes også at den nåla var det verste med hele opplegget:p

Her ligger lillegutt i seteleie, jeg er ikke stressa på å prøve seteleiefødsel, iallfall når man har en plan. Så jeg vil gjerne prøve, men blitt enige med sykehuset at vi ikke skal "dra" det for langt, og ha KS som back up plan :)

Her ligger lillegutt i seteleie, jeg er ikke stressa på å prøve seteleiefødsel, iallfall når man har en plan. Så jeg vil gjerne prøve, men blitt enige med sykehuset at vi ikke skal "dra" det for langt, og ha KS som back up plan :)
Så bra!
De lurte veldig i går om jeg kunne tenke meg setefødsel, mini her lå nemlig på tvers. Og det er fortsatt en mulighet for at h*n snur seg igjen. Tenker også at jeg prøver iallefall om det skulle bli seteleie likevel.

Så bra!
De lurte veldig i går om jeg kunne tenke meg setefødsel, mini her lå nemlig på tvers. Og det er fortsatt en mulighet for at h*n snur seg igjen. Tenker også at jeg prøver iallefall om det skulle bli seteleie likevel.
Går jo som regel bra når det er planlagt, og de har litt tid å snu seg, og det er faktisk bare 3-4 prosent som ender i seteleiefødsel :p:)

Går jo som regel bra når det er planlagt, og de har litt tid å snu seg, og det er faktisk bare 3-4 prosent som ender i seteleiefødsel :p:)
Satser på det. Har dessverre for mye fostervann så det er goood plass, men jeg er optimistisk. Har fått inntrykket av at h*n trives i denne stillingen nå.

Back
Topp