Her ligger mini fortsatt med rompa ned, er 34+4. Begynner å bli litt stressa for at han ikke skal snu seg, burde han ikke snart gjøre det? Vet det er først i uke 37 de henviser dersom han fortsatt ligger den veien, men syns han bør snu seg nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De sier jo at de kan snu seg helt frem til uke 36, så han har jo litt tid på seg da hør med JM. De vil sansynlig prøve et vendingsforsøk nærmere termin hvis han ikke vil snu seg!Her ligger mini fortsatt med rompa ned, er 34+4. Begynner å bli litt stressa for at han ikke skal snu seg, burde han ikke snart gjøre det? Vet det er først i uke 37 de henviser dersom han fortsatt ligger den veien, men syns han bør snu seg nå
Var det jordmor som henviste deg da? Hmm, kanskje jeg bør be om en henvisning nå?Min ligger også i seteleie, så jeg ble henvist sykehuset i dag (er 35 uker). Jordmor sa de helst tok vendingsforsøk i uke 36.
Ja, var jordmor som henviste meg. Han lå sånn for 2 uker siden også. Hvis du snart er 35 uker og ikke skal på ny kontroll før om 2 uker så hadde jeg bedt om en ekstra sjekk hos jordmor så hun kan sjekke leie og evt henvise deg.Var det jordmor som henviste deg da? Hmm, kanskje jeg bør be om en henvisning nå?