Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noke erfaring du vil dela?Hadde det sist
Stor var hun ?Fikk litt noia da hun også var litt stor, så fikk innvilget keisersnittMen hun snudde seg 3 dager før fødsel <3
OkFikk litt noia da hun også var litt stor, så fikk innvilget keisersnittMen hun snudde seg 3 dager før fødsel <3
Hvis du går for sete fødsel, sjekker de om bekkenet ditt er breit nok for at baby skal passere, er det ikke det må du ha ks eller de prøver å snu babyen. Jeg valgte planlagt ks uansett forrige gang, da jeg ikke så for meg å føde i sete, jeg var nemlig så lur så jeg googlet sete fødsel og ble litt skremtSka på ny UL på onsdag, kanskje di kan sjå om han har festa seg då. Va vanskli for jordmoro å kjenna for rompo e so mjuke.
E iallefall øveraskane rolig å innstilt på setefødsel.... Men so veit eg ikkje ka eg går te heller![]()
Ja da e god oppfølgingHvis du går for sete fødsel, sjekker de om bekkenet ditt er breit nok for at baby skal passere, er det ikke det må du ha ks eller de prøver å snu babyen. Jeg valgte planlagt ks uansett forrige gang, da jeg ikke så for meg å føde i sete, jeg var nemlig så lur så jeg googlet sete fødsel og ble litt skremtVesla hadde litt problemer med nakken, men ellers var hofter og ben fine og gikk seg til etter noen dager
Vi ble også innkalt til ul av hoftene, tror dette er obligatorisk etter seteleie, tilfelle hoftedysplasi
![]()
Bra hun gjør det tryggJa da e god oppfølgingJordmoro mi e veldi flink å forklara å eg e trygg på hu
Hos meg e ks den største frykten av alt
![]()
So flott at du hadde ein god opplevelseBra hun gjør det tryggJeg hadde vikar de siste timene mine sist, da jeg hadde termin midt i fellesferien, så jeg ble nervøs for at det bare var vikarer som møtte meg på sykehuset også
Ks var en kjempe fin opplevelse og jeg angrer ikke
Var så god stemning på oprerasjonsstua, lo mye
![]()
4 kiloStor var hun ?
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Såpass ja4 kilo![]()