Seteleie?

Da har jeg vært på ultralyd i dag. Og hun ligger med hodet godt ned i bekkenet. Sååå lettet.. Så hun må ha ligget veldig merkelig forrige uke når hjertet slo så høyt oppe! Tydeligvis er det meste mulig☺️
Så bra! Skjønner godt du er lettet :)

• Liker
Reactions: Cmj
Så bra, håper jeg får samme beskjed på fredag... Ikke overbevist da tre ulike har sagt det er seteleie...

Blir glad når jeg hører andre har opplevd det;)

Så bra, håper jeg får samme beskjed på fredag... Ikke overbevist da tre ulike har sagt det er seteleie...

Blir glad når jeg hører andre har opplevd det;)
Jeg fikk beskjed av alle at her er hodet ned, men ved en tilfeldighet måtte jeg innom føden i uke 36. Da viste det seg at rompa var ned fortsatt og nok hadde vært det en stund. Alle var inne å kjente på magen min og kunne ikke skjønne hun var i seteleie. Men ul ljuger ikke :)

Jeg fikk beskjed av alle at her er hodet ned, men ved en tilfeldighet måtte jeg innom føden i uke 36. Da viste det seg at rompa var ned fortsatt og nok hadde vært det en stund. Alle var inne å kjente på magen min og kunne ikke skjønne hun var i seteleie. Men ul ljuger ikke :)

Det er jo litt krise om du kommer i fødsel og de tror det er normal fødsel, setefødsel er jo ikke det... Flaks du fant ut av det;)

Krysser fingre for at det går like bra for deg i morgen, Solsikke.☺️

Takk sikkelig spent, tok akupentur for vending idag, foreløpelig ingen effekt... Drømte tom baby holdt på å snu seg i natt, men siden jeg byttet side i sengen så stoppet babien... Vett det ikke blir påvirket så lett;)

Back
Topp