Så bra! Skjønner godt du er lettetDa har jeg vært på ultralyd i dag. Og hun ligger med hodet godt ned i bekkenet. Sååå lettet.. Så hun må ha ligget veldig merkelig forrige uke når hjertet slo så høyt oppe! Tydeligvis er det meste mulig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra! Skjønner godt du er lettetDa har jeg vært på ultralyd i dag. Og hun ligger med hodet godt ned i bekkenet. Sååå lettet.. Så hun må ha ligget veldig merkelig forrige uke når hjertet slo så høyt oppe! Tydeligvis er det meste mulig
Jeg fikk beskjed av alle at her er hodet ned, men ved en tilfeldighet måtte jeg innom føden i uke 36. Da viste det seg at rompa var ned fortsatt og nok hadde vært det en stund. Alle var inne å kjente på magen min og kunne ikke skjønne hun var i seteleie. Men ul ljuger ikkeSå bra, håper jeg får samme beskjed på fredag... Ikke overbevist da tre ulike har sagt det er seteleie...
Blir glad når jeg hører andre har opplevd det
Jeg fikk beskjed av alle at her er hodet ned, men ved en tilfeldighet måtte jeg innom føden i uke 36. Da viste det seg at rompa var ned fortsatt og nok hadde vært det en stund. Alle var inne å kjente på magen min og kunne ikke skjønne hun var i seteleie. Men ul ljuger ikke
Ja, fy søren, er så glad! Tårene bare trilte når hun sa at hodet var ned
Krysser fingre for at det går like bra for deg i morgen, Solsikke.