Seteleie

*englefjes*

Forumet er livet
Lurer på om denne mageboeren min ligger i seteleie jeg? Kjenner så mye små bevegelser langt nede. Storebroren lå "alltid" i hodeleie og kjente ingen lignende bevegelser da jeg skulle ha han. Virker også som den største klumpen ligger ved ribbeina.

Noen som har erfart det samme?

Gutten her ligger i seteleie.
Kjenner hode helt oppe på venstre siden, og ryggen nedover, spark og sprell pleier jeg å kjenne øverst på høyre side og litt nedover.

Flere?

Mini lå i seteleie, kjente spark nedover bena faktisk.

Spydde ganske ofte, han lå rett under magesekken, og når han syntes det var trangt så skalla han opp i magesekken. Selv legen på sykehuset kommenterte det. Spydde ofte ja[&o]

Kjente armene slo høyt oppe innimellom[:)]

Min laa i seteleie, og jeg kjente aldri de harde sparkene i ribbeina som folk snakker om. Derimot var det mye bevegelse lavt i magen. Og kjente hodet tydelig oeverst paa ene siden av magen mot slutten. [:)]

Min snudde seg hele tiden.. fra hode-sete-tverrleie.. helt frem til jeg var 41 uker... kjente ikke at han snudde seg før den natta før vi skulle forsøke å vende han.... da var han plutselig i hodeleie da heldigvis.. men kjente aldri de sparka oppi ribbeina jeg heller.. så han lå nok mest på tverra eller i seteleie..

Min lå i seteleie, hadde hodet under ribbeina på høyresia [&:] Kjente spart sånn litt ned på venstre side.

Hadde aldri det slik at det presset på blæren, men var nummen i ribbeina [&o]  Såg litt funny ut når jeg kjørte bil [8D]

Suppa mi lå i seteleie, hadde hode hennes på Høyre side ved ribbeina, og kjente spark på Venstre side og ned i lysken. Ellers hadde jeg en stor kul på høyreside, det var hode så var aldri noen tvil:) lå sånn fra uke 31 til hu blei tatt med ks i uke 39:)

Ho låg med hovudet oppe til venstre, kjente da veldig godt -ikkje te å ta feil av .. rompo litt lenger ned på høgre sida .. og spente nedover ....
Ho låg sånn frå ca veke 26 .. til veke 37 då ho vart snudd rette veien [:)]

Snuppa her lå i seteleie hele svangerskapet, og jeg kjente kun bevegelser langt nede.
Kunne også kjenne hodet som en kul rett under ribbeina.

Lillegutt lå i seteleie og tverrleie, mens eldstejenta lå i hodeleie.
Merket ganske stor forskjell. Med jenta var det mye press og vonde spark i ribbeina, men gutten var det mye mer nedpress og press utover sidene (men da lå han i tverreleie). Mye bevegelser ut i sidene og oppe mener jeg å huske.
Snudde seg til hodeleie i uke 36 eller 37.

Back
Topp