seteleie uke 29

☆ Lilletrille ☆

Lykkelig mamma
♡Junigull 2016♡
flere babyer som ligger i seteleie?

gutten min ligger så rart :p rumpa ned med bena opp og hodet mott ribbeina

skal på kontroll på sykehuset 3.mai, vil da være nesten 33 uker så da får jeg satt opp ny time i uke 36 om han fortsatt ligger i sete.

jeg kommer til å føde vaginalt uansett jeg :)
hørte ei som prøvde vending idag. hørtes ikke behaglig ut akkurat :o

Seteleie her. Skal på sjekk i uke 36 for å sjekke om lille har snudd seg.

Er det ikke tidlig å si i uke 29? Jeg er 30+1 og jordmor mente han var alle veier men at det ikke hadde noe å si enda??.. Ææ

Er det ikke tidlig å si i uke 29? Jeg er 30+1 og jordmor mente han var alle veier men at det ikke hadde noe å si enda??.. Ææ
Jo, ingen grunn til bekymring så tidlig. De har god plass til å snu seg enda.

ikke noe å tenke på en god stund :) de sier bare leie til meg og sånn. nå er det jo sånn at man kan ikke føde prematur i seteleie, så sikkert derfor de har nevnt dette da

Var på UL nå i uke 28, og da satt hun pent plassert "på blæra" :) hadde vært No veldig romstering dagene før, så tror hun nettopp hadde snudd seg. Legen var ikke noe bekymret for det, alt for tidlig å "bry seg" da de kan snu seg i mange mange uker fremover :) så foreløpig ofrer jeg det ikke en tanke :p

Jeg er 30+1 og her er hvertfall ikke hodet ned, hun ligger nok på skrå eller no sånt :)

Jeg er 30+1 og her er hvertfall ikke hodet ned, hun ligger nok på skrå eller no sånt :)
gutten min sto i magen idag :p han sparket nemlig ned mot åpningen så legen kjente det på den ul saken haha :p hun skvatt litt

Her ligger ho godt i sete leie! :) hodet er godt oppi lever/ribbein, å rompa på blæra. Jordmor trodde i forrige uke at ho hadde snudd seg, men det viste seg at ho fremdeles ligger i en smal V.
Har ikke fått noe beskjed om mer oppfølging enda, men er ikke bekymret. Både meg og min søster lå også i sete helt frem til rett før fødsel. :) så regner med ho snur seg.

Her ligger ho godt i sete leie! :) hodet er godt oppi lever/ribbein, å rompa på blæra. Jordmor trodde i forrige uke at ho hadde snudd seg, men det viste seg at ho fremdeles ligger i en smal V.
Har ikke fått noe beskjed om mer oppfølging enda, men er ikke bekymret. Både meg og min søster lå også i sete helt frem til rett før fødsel. :) så regner med ho snur seg.
de sender henvisning etter uke 36 skjønte jeg :) hos meg er det om han skulle velge å komme før så må de se det fordi setefødsel skjer ikke prematurt om de kan unngå dette

Sjekker lege også dette når det nærmer seg? Jeg går ikke hos jordmor jeg, så kom plutselig på det nå:)

Hos meg sjekker både jm og lege det allerede. Var hos lege 24 og 32, sjekka begge gangene.
Ok! Takk:) Da begynner sikkert legen å sjekke neste gang da, forsinket 32 uker da tror jeg! Gikk hos jordmor også sist så husket ikke om legen noengang sjekket! Men hadde vært fint å vite kjenner jeg:p

Min prøver fortsatt å bevege seg. E overbevist om at hode var opp i helgen, kjente han snudde seg og hadde hode ned på ul på onsdag. Kjennes ofte ut dom om han ligge litt på tvers og. Min e stor (estimert til 2440 på onsdag 32+4) så de kan fortsatt snu seg:)

Lillebroren min snudde seg i uke 37 :)

Her ligger han på tvers, er 32+0 :) jm sa at det ikke var før neste kontroll at det begynner å bli viktig å vite hvordan han ligger :)

Her ligger han alle veier enda. Veke 28+5 i dag

Jupp rumpa ned! De sa ikke noe på det. Er jo tredje gangs og skal uansett tilbake i uke 35 pga vekten på lille prinsen :)

Back
Topp