SETELEIE /SETEFØDSEL

jackel0108

Blir kjent med forumet
HEI jenter , noen som har erfaring med setefødsel ..  skal inn å måle bekkenet til uken, lillegutt ligger i seteleie , var på sykehuset i går for å prøve å snu han rundt, men det ville han ikke ... så er bekkenet stort nok blir det setefødsel om noen uker... 

Hei, min lå i seteleie og, men  jeg er dessverre ikke den rette personen for å svare deg, for jeg valgte ks, men jeg rakk ikke engang det fo det ble hastesnitt på meg, da hadde han navlestrengen rundt halsen fire ganger.. Jeg ber deg om å være forsiktig, for det jeg opplevde ønsker ikke noen skal oppleve det, de forsøkte å snu han og mislyktes, og rett etter det hadde han navlestrengen.. Lykke til :)

Jeg har født i seteleie. Opplevde komplikasjon ved hodeforløsningen. Gikk greit til slutt, selv om det ble hardbart både for lille og meg.

Jeg var inne på sykehuset på torsdag som var for å prøve å snu han ... burde jeg kreve en UL for å se at han ikke har navelstrengen rundt halsen ?? 

Huff jeg er veldig usikker på alt nå merker jeg ... vil jo føde normalt , får en mye bedre barseltid.. men redd det vil gjøre meg ekstra ekstra vondt . 

Back
Topp