Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lillelise
hvordan er din opplevelse av snuinga? gjør det ondt eller?
ORIGINAL: 2Himalaga
hadde seteleie nå sist og gjorde ingenting med d annet en at de tok Ul noen uker før termin og ga meg info om at fødselen statestik messig ville gå like fint for forje gang og at jeg kunne forberede meg p at jeg kunne oppleve den som brutal siden de må lirke barnet ut etter beina så ikke hode henger fast eller med tanke på nakken.
for meg er keisersnitt uaktuelt så jeg gikk for vanlig fødsel og jeg merket ikke noe forskjell verekn på tiden eller smerte men d var jo litt mer brutalt en vanlig fødsel forhold til barnet som da m snus vrikes eller hva d er nr d kommer ut og så hadde jeg 2 sykepleiere 2 leger og en jordmor, vanlig er 2 leger (pga vrikkingen) og en jordmor pga fødsel mottakelsen etter på.
de andre var bare der for show hehe
jeg har ingen traumer men hadde heler ingen forventninger eller bekrymringer som preget meg
lykke til :)
d er bedre få svar fra lege enn her inne for her komme ikke statestikken fram korrekt og du blir gjerne avskremt av noe som er helt urealitisk