B
*Blenda*
Guest
Om du hører til kk så ikke snakk med de, hør med Voss førstShit. Dette er frykten min. At han ligger i sete og jeg ikke blir hørt om st det er uaktuelt for meg å føde vaginalt da. Hjelp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om du hører til kk så ikke snakk med de, hør med Voss førstShit. Dette er frykten min. At han ligger i sete og jeg ikke blir hørt om st det er uaktuelt for meg å føde vaginalt da. Hjelp.
Håper legen mener det samme her !Legen min sa at en kunne nekte å føde i seteleie viss en ikke hadde lyst, å heller få ks.
Hun sa selv at hun anbefalte å ta ks isteden for å føde i seteleie, å at hun aldri hadde gjort det selv. Så da tenker jeg at valget for meg er lett, jeg kommer ikke til å føde vaginalt viss han ligger i sete, så lenge en lege sier det er mye komplikasjoner og en risiko fødsel. Sikker mange som får enn fin opplevelse, men den risikoen er ikke jeg villig til å ta i forhold til barnet mitt.
Ligger I sete nå her, uke 32. Krysser fingrene for att han snur seg, for jeg vil virkelig ikke føde vanlig med seteleieShit. Dette er frykten min. At han ligger i sete og jeg ikke blir hørt om st det er uaktuelt for meg å føde vaginalt da. Hjelp.
Legen min sa at en kunne nekte å føde i seteleie viss en ikke hadde lyst, å heller få ks.
Hun sa selv at hun anbefalte å ta ks isteden for å føde i seteleie, å at hun aldri hadde gjort det selv. Så da tenker jeg at valget for meg er lett, jeg kommer ikke til å føde vaginalt viss han ligger i sete, så lenge en lege sier det er mye komplikasjoner og en risiko fødsel. Sikker mange som får enn fin opplevelse, men den risikoen er ikke jeg villig til å ta i forhold til barnet mitt.
Enig med deg! Når det er sagt, så hjelper det lite om fastlegen anbefaler ks, det er gyn som til syvende og sist bestemmerKommer an på hvilket sykehus du tilhører om du får ks eller ikke.. Hilsen sniker som stod på sitt ift å slippe setefødsel, men ungen snudde seg i siste liten!
Merkelig at det skal være så stor forskjell på sykehus. Hun sa at her(Stavanger) så kan en velge viss barnet ligger seteleie. Å det håper jeg virkelig stemmer, med alle de studiene jeg har lest på nett så er det ikke tvil om at det er mindre risiko ved et ks enn en setefødsel.
Så jeg håper virkelig jeg får innvilget ks viss han her luringen ikke har lyst til å snu seg. Noe jeg håper han vil gjør før fødselen
Så bra han snudde seg i siste litenprøvde de å vending hos deg? Er så skeptisk til det også jeg. :/