Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil heller ikke ha vaginalfødsel med seteleie !Det håper jeg virkelig. Jeg føder ikke vaginalt om det blir seteleieså håper virkelig ikke lille flytter seg nå.
Flott !Tror nok du kan grine deg til det.. De er veldig besatte på å få deg til å føde vaginalt, men om du står på ditt så kan de ikke nekte deg KS.
Kan man velge mellom vaginal fødsel og ks på ahus om barnet er I seteleie ?
Blir man nektet ks ved seteleie på kk? I Bergen? Nå ble jeg litt stresset... :-(Kan ikke det på St olavs og KK i hvert fall
De tar bekkenmål.
Ja.Blir man nektet ks ved seteleie på kk? I Bergen? Nå ble jeg litt stresset... :-(
Det er jo helt utrolig! :-( Vi får håpe de snur seg da...Ja.
De er ikke villig med mindre ungen er veldig stor eller du har smalt bekken, samme med Voss, innvilger ikke grunnet mange drar fra Bergen.
Huff det høres ikke bra ut. Men hva hjelper det å nekte hvis de også nekter? Tips mottas med takkJeg kommer til å nekte vaginal fødsel dersom mini ligger i sete. Det kommer så absolutt ikke på tale. Jobber med såå mange tragiske utfall av setefødsler.(les: barn som har ervervede hjerneskader pga de satt fast osv.)![]()
Huff det høres ikke bra ut. Men hva hjelper det å nekte hvis de også nekter? Tips mottas med takkkjente at dette stresset meg. Er førstegangsfødende og kan ikke skjønne at de kan tvinge meg til dette hvis hun ligger med beina ned. :-(
Ja dessverre får jeg vel si... :-( helt utrolig! Hadde du ks pga bekken, seteleie eller noe annet?Hører du til kk?
Der prøvde de faktisk å få meg til å gå i vaginal fødsel etter 2 keisersnitt...
Så.. Ja!!!
Altså. Jeg hadde begynt å grine og styre noe voldsomt. Vil tro de gjør det som står i deres makt for at du skal prøve vanlig fødsel, men dersom du får helt hetta og får panikk kan det ikke være noe gunstig for de heller. Lag masse styr, kanskje det hjelperHuff det høres ikke bra ut. Men hva hjelper det å nekte hvis de også nekter? Tips mottas med takkkjente at dette stresset meg. Er førstegangsfødende og kan ikke skjønne at de kan tvinge meg til dette hvis hun ligger med beina ned. :-(
Jeg har ikke hatt ks på kk før.Ja dessverre får jeg vel si... :-( helt utrolig! Hadde du ks pga bekken, seteleie eller noe annet?