Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg leste historien din, den hørtes ut som en flott fødsel, men må si du er en av få jeg hørte /leste om positiv opplevelseJeg fødte lillebror i seteleie. Vet ikke om du har lest fødselshistorien min på skjult. Men hadde ihvertfall en rask og flott fødsel.Den forløp seg som en vanlig fødsel, og det var heller ikke så vondt da han kom som jeg hadde fryktet. Jeg var også bekymret for at en setefødsel skulle ta lengre tid, men det var heller tvertimot. Hadde gjerne tatt en sånn fødsel igjen om jeg skulle født igjen![]()
Ja jeg leste historien din, den hørtes ut som en flott fødsel, men må si du er en av få jeg hørte /leste om positiv opplevelse![]()
Jeg har tatt ct så har samtale for å finne ut hva legene mener og tenker![]()
Hadde samtale med en gyn og hun var veldig for setefødsel pga best for baby og at de prøver å redusere keisersnitt da fleste legene vil utføre det. Da jeg sa at jeg hørte fleste havner i keisersnitt og hun bekreftet at 50 %førstegangs sete fødende havner i hastekeisersnitt ble jeg i tvil . Og må si hun virket ikke helt positiv til sete fødsel men jeg følte hun "måtte" vare mer for den enn keisersnitt. Og jeg fikk ikke så mye informasjon fra henne, hun hadde ikke mye kompetanse innenfor området føltes det sånt .. Jeg har en helse problematikk fra før og er redd at ikke den blir verre hvis for lang fødsel. Men likevel litt redd for operasjon og etter den. Føler mer for keisersnitt da de sier mindre fare for babyen enn setefødsel. Men må si er redd. Så jeg er sååå i tvil . Legene skulle ha møte i går så hører til uka hva de mener. Og eneste jeg gjør siden i går er å lese og lese om både setefødsel og keisersnitt. Men blir ikke klokereJa, man hører som oftest mye negativt om setefødsler. Jeg var bekymret for at det skulle enda i keisersnitt, siden "alle" ender opp med det. Men var aldri i tvil på at jeg skulle gi det er forsøk. Jeg følte meg trygg under hele fødselen, og hadde jordmor inne hos meg hele tiden. På slutten kom lege og div andre folk jeg ikke husker hva var for noe inn for å bidra under pressingen. Så man blir veldig godt passet på. Hva tenker du da? Vil du helst ha keisersnitt eller vil du føde vaginalt? Synes legen bør ta hensyn til hva du vil og ikke hva han tenker og mener![]()