Setefødsel

Frk.Lene

Elsker forumet
Februarlykke 2016
Jeg er i uke 35+6 og ultralyd i dag viste seteleie, og jeg har fått time om to uker for å bestemme fødsel vs. keisersnitt. Noen som har gått gjennom en vaginal setefødsel som kan dele sine historier med meg?

Heller setefødsel enn keisersnitt er min erfaring.jeg har hatt begge:) de tok røngten av bekkenet for å se om d var stort nok, og da valgte jeg setefødsel :) bare spør om d er noe mer du vil vite i forbindelse med det:) er på farten akkurat nå,så blir bare et kort svar no:P

Får ikke quotet deg bondemamma. Kan jeg spørre om hvordan det gikk i forhold til rifter og sånn? Er litt redd for det :eek:

Får ikke quotet deg bondemamma. Kan jeg spørre om hvordan det gikk i forhold til rifter og sånn? Er litt redd for det :eek:
Ble klipt og sydd,gikk helt fint d altså:) fødte i uke 37 da og jenta var bare 2565gr,vet ikke om d spiller noen rolle da:)

Ble klipt og sydd,gikk helt fint d altså:) fødte i uke 37 da og jenta var bare 2565gr,vet ikke om d spiller noen rolle da:)
Så bra :) Håper jeg kanskje kan bli satt i gang litt før eller på termin, så jeg slipper stor baby hverfall :)

Back
Topp