Setefødsel

millemari

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
Ser ut som det blir setefødsel på meg... :(
Hadde fin og rask fødsel med storesøster så har gledet meg til neste fødsel. Helt til nå. Gruer meg så inderlig. Hadde uten smertelindring sist og nå blir det epidural uansett.. 38+4 idag så det nærmer seg veldig.. Imorgen skal jeg på sykehuset, sikkert for å måle bekken og baby for å se at det går... Ble veldig negativ her nå, men dette er noe jeg virkelig ikke ser frem til!! :(

Skjønner at setefødsel skaper ekstra engstelse og bekymring..men legene/jordmødrene har helt sikkert full kontroll :) Jeg vet om flere der babyen har snudd seg i siste liten så får håpe det skjer til deg å :) Lykke til i morgen!:)

Hva med å høre om det er noen på sykehuset som har erfaring med å snu barnet fra utsiden? Noe ala "The baby whisperer"...

Sniker litt fra Juni her, leste noen som hadde klart å snu baby selv ved å legge ispose e.l. (i håndkle) på toppen av magen og en varmeflaske/rispose som kan varmes i micro nederst på magen. Poenget er visst at babyen gjerne vil dit det er varmt og kan da snu seg.. Prøv å gjøre dette flere ganger om dagen frem til h*n evt. snur seg.. Lykke til!

Skjønner godt du er bekymret :( håper lille snur seg i siste liten. Hadde vert stresset selv, men alle jeg har hørt som har hatt det har det gått veldig bra med under fødsel

Back
Topp