Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Regan
Jeg tok ks pga sete, jeg syns det var en LETTELSE med ks!
Fantastisk!
Kunne gjort det en gang i uka!
Lett!
ORIGINAL: Fru Riskorn
Har hatt planlagt Ks, og ville valgt det om jeg kunne. Første gangen revnet jeg nesten maksimalt, og har store plager med det (og vil sannsynligvis alltid ha det). Mye heller KS enn å revne1 Jeg var på beina samme dag som jeg hadde tatt KS, og reiste hjem etter to dager. Hadde hele familien på julaften hjemme hos oss tre dager etter KS. no problem!
ORIGINAL: *Solskinnsbolla*
ORIGINAL: Fru Riskorn
Har hatt planlagt Ks, og ville valgt det om jeg kunne. Første gangen revnet jeg nesten maksimalt, og har store plager med det (og vil sannsynligvis alltid ha det). Mye heller KS enn å revne1 Jeg var på beina samme dag som jeg hadde tatt KS, og reiste hjem etter to dager. Hadde hele familien på julaften hjemme hos oss tre dager etter KS. no problem!
I forhold til det å revne så er ikke setefødsel noe problem. Der legges det alltid inn et klipp, dvs at JM/lege kontrollerer dette sånn at det skal være lett å sy deg tilbake til normalen. JM og lege fortalte meg at det er svært sjelden stygge rifter ved setefødsel[:)]