Så bra! Krysser for at han blir der daOppdatering fra meg: baby har snudd seg med hodet godt nedi bekkenet (ikke festet) håper han blir der!
Kjente du at han snudde seg eller er bevegelsesmønsteres anderledes?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra! Krysser for at han blir der daOppdatering fra meg: baby har snudd seg med hodet godt nedi bekkenet (ikke festet) håper han blir der!
Følte for noen dager siden at det romsterte litt ekstra i magen, så kan være da han snudde seg har morkaka foran så pleier ikke å kjenne så store bevegelser, men de siste dagene kjenner jeg mye! Rumpa er opp mot ribbeinet mitt og sparkene er mest til siden (nesten i ryggen)Så bra! Krysser for at han blir der da
Kjente du at han snudde seg eller er bevegelsesmønsteres anderledes?
Jippi!I dag fikk jeg den gledelige beskjeden om at frøkna har snudd seg! Håper hun holder seg slik til fødsel
Merket du noe til at hun snudde seg?I dag fikk jeg den gledelige beskjeden om at frøkna har snudd seg! Håper hun holder seg slik til fødsel
Merket at hikkingen kom fra nedre del av magen, og at sparkene ble annerledes. Kan ikke pinpointe et eksakt tidspunkt det skjedde, men var en periode med litt ekstra romstering! Gjorde noen «spinning babies»-øvelser så kanskje det hadde effektMerket du noe til at hun snudde seg?
Min hadde snudd seg tilbake til hodeleie, og var ganske langt nede i uke 36, så både jordmor og lege sa at jeg nå kunne slappe greit av med at han med stor sannsynlighet forble i hodeleie. MEN i dag 37+6 kjente jeg plutselig hikking i øvre del av magen, og bevegelsene er nye og jeg synes at det som før var bein, kjennes litt mer hodeaktig nå:/ Så frykter litt at han er tilbake i seteleie. Har mindre baby enn gjennomsnittet, så er sikkert litt god plass der inne fremdeles.
Bør jeg ringe føden i morgen, eller tror dere at det går greit å vente til jeg skal til vikarjordmor på fredag, slik at hun kan kjenne etter? Vet ikke hvor mye det haster i forhold til å eventuelt få tid til å prøve utvendig vending. Kjenner ikke noe særlige tegn til fødsel enda, så det er jeg ikke stresset for. Vil ikke ringe inn og virke hysterisk heller siden jeg har vært der to ganger før og alt har sett fint ut. Fikk sist sett han på UL 21. juni, så det er jo heller ikke lenge siden. Kan jo hende jeg kjenner helt feil, for jeg synes ikke det er spesielt lett å forstå hvordan han ligger selv.
Jeg ville ringt, her gjør de kun yttre vending i uke 37 evt helt i starten av 38.Min hadde snudd seg tilbake til hodeleie, og var ganske langt nede i uke 36, så både jordmor og lege sa at jeg nå kunne slappe greit av med at han med stor sannsynlighet forble i hodeleie. MEN i dag 37+6 kjente jeg plutselig hikking i øvre del av magen, og bevegelsene er nye og jeg synes at det som før var bein, kjennes litt mer hodeaktig nå:/ Så frykter litt at han er tilbake i seteleie. Har mindre baby enn gjennomsnittet, så er sikkert litt god plass der inne fremdeles.
Bør jeg ringe føden i morgen, eller tror dere at det går greit å vente til jeg skal til vikarjordmor på fredag, slik at hun kan kjenne etter? Vet ikke hvor mye det haster i forhold til å eventuelt få tid til å prøve utvendig vending. Kjenner ikke noe særlige tegn til fødsel enda, så det er jeg ikke stresset for. Vil ikke ringe inn og virke hysterisk heller siden jeg har vært der to ganger før og alt har sett fint ut. Fikk sist sett han på UL 21. juni, så det er jo heller ikke lenge siden. Kan jo hende jeg kjenner helt feil, for jeg synes ikke det er spesielt lett å forstå hvordan han ligger selv.
Prøvde du ytre vending i dag? Hvordan gikk det i så fallJeg ville ringt, her gjør de kun yttre vending i uke 37 evt helt i starten av 38.
Jeg ble først satt opp 38+5, men det ville ikke legen, så fikk flyttet til 38+0.
Var det i dag og var mye mindre plass til vending enn det var når jeg var 36+5 og de satt opp timen først.
Det gikk veldig fint, gjorde litt vondt der tommelen hennes trykte inn, men det var mer sånn vondt på utsiden av magen, så ikke noe som gjorde meg bekymret.Prøvde du ytre vending i dag? Hvordan gikk det i så fall
Ble baby stående med hodet ned? I hvilken uke snudde den seg?Oppdatering fra meg: baby har snudd seg med hodet godt nedi bekkenet (ikke festet) håper han blir der!
Hei! Min ble værende i hodeleie fra uke 35 og holdt seg der til fødsel (uke 39), selv om hodet ikke var festet før mot sluttenBle baby stående med hodet ned? I hvilken uke snudde den seg?
I hvilken uke snudde din seg?Han lille her snudde seg i natt, fikk det bekreftet med ultralyd på sykehuset i dag. Så nå blir det spennende om han holder seg med hodet ned
Han snudde seg med hodet ned i uke 38, men han snudde seg igjen til seteleie natten vannet gikk. Så det ble keisersnitt, som gikk veldig veldig fintI hvilken uke snudde din seg?
Han snudde seg med hodet ned i uke 38, men han snudde seg igjen til seteleie natten vannet gikk som var dagen før termin. Så det ble keisersnitt, som gikk veldig veldig fint
Gratulerer med baby Godt å høre det gikk fint. Masse god bedring til degHan snudde seg med hodet ned i uke 38, men han snudde seg igjen til seteleie natten vannet gikk. Så det ble keisersnitt, som gikk veldig veldig fint