Sete i mormors bil

Marrylou

Forumet er livet
Julibaluba 2017
It's gonna be May 2019
Mormor har en fryktelig liten bil. Vi tenker dog vi trenger et sete der (bakovervendt). Det må være isofix. Gode forslag mottas med takk!
Vi har tittet på britax Maxfix 2, noen erfaringer med dette?

Med isofix tar nok mange av setene ganske lik plass, men ville nok styrt unna besafe om du trenger et lite sete.
Om du ikke må ha isofix ville jeg sett på Britax maxway. Tar lite plass, holder lenge. Ikke så stort, og lett å feste (synes jeg da)

Med isofix tar nok mange av setene ganske lik plass, men ville nok styrt unna besafe om du trenger et lite sete.
Om du ikke må ha isofix ville jeg sett på Britax maxway. Tar lite plass, holder lenge. Ikke så stort, og lett å feste (synes jeg da)

Takk :) jeg tror nok dessverre isofix er enklest og tryggest for en litt klønete mormor som helst ille vil bli rettet på :) men har titta på det setet til farmor sin bil, havner nok på d der :)

Besafe modular tar ikke veldig stor plass, endel barn vokser raskt ut av det av samme grunn, men min er 2 år og har god plass enda. De andre besafe-stolene er ginormous da :P

Besafe modular tar ikke veldig stor plass, endel barn vokser raskt ut av det av samme grunn, men min er 2 år og har god plass enda. De andre besafe-stolene er ginormous da :P

Besafe er jo et monster [emoji38] men ja, modular må jeg sjekke [emoji38]

Besafe er jo et monster [emoji38] men ja, modular må jeg sjekke [emoji38]

Ja, besafe modular er relativt nett ihvertfall, så det når jeg var på biltur med ei venninne med et av de andre besafe-stolene (satte hennes i vår bil), det var enooorm forskjell :p

Ja, besafe modular er relativt nett ihvertfall, så det når jeg var på biltur med ei venninne med et av de andre besafe-stolene (satte hennes i vår bil), det var enooorm forskjell :p

Haha, vi har besafe izi pluss, kunne kalt den besafe izi gigantisk istede ass [emoji23] den er så svær! Godt vi har plass til den og samtidig er korte folk [emoji23]

Vi har modular, lille sitter veldig godt i det i det minste og jeg synes ikke det tar så stor plass :happy:

Back
Topp