Sete hos besteforeldre, hva har dere?

Vi kommer ikke til å kjøpe noe sete til besteforeldenes bil, trenger de sete tar de sete som skal stå i arbeidsbilen til sambo. Skjer det noe som gjør at Benjamin må hentes i barnehagen henter en av oss, eller så bor svigers 200 meter unna barnehagen hans. Ønsker de å ha sete i bilen sin kjøper de selv (vi forteller hvilke som er greie å kjøpe) [:)]

Vi har Britax TWE som ekstrasete. Det skal brukes når andre henter henne, ved barnehageturer o.l. [:)]

Her har de fått et barnesete av ei god venninne av mamma.
Vi vet det er tatt godt vare på, så jeg er ikke redd for det!

Ettellerannet bakovervendt.... Husker ikke hva det heter.
Kjøpte nye nettopp.

------------------------------------------

Tror forresten det er dette her:

Britax two way...

De har Britax two way elite. Bakovervendt [;)]

Vi har Britax Two Way Elite bakovervendt til besteforeldrene(men akkurat nå har vi byttet om litt så vi har det og de har vårt Mulitech sete).

ORIGINAL: *Skjønningene*

forovervendt maxi cosi carbofix og en annen maxi cosi belte stol til han største..

Håper inderlig at du skriver feil her for Cabriofix er KUN bakovervendt :)

Det tror jeg nok at jeg holder for meg selv....[;)]

forovervendt maxi cosi carbofix og en annen maxi cosi belte stol til han største..

Oi da, hehe.... Dytter så hun kan svare[:)]

ORIGINAL: Helene Harefrøken

Vi har Britax Two Way Elite bakovervendt til besteforeldrene(men akkurat nå har vi byttet om litt så vi har det og de har vårt Mulitech sete).

Oi da, hehe... Dytter så hun kan svare[:)]

De har ikke seter.. om de skal ha ungene på kjøretur så bytter vi bare bil[:)]

Maxi cosi kun forovervendt. Fikk det av min onkel som hadde det til sin datter..

ORIGINAL: Labambie

ORIGINAL: prøver25pp1saGRAVID

Hmm... Ja, det skal jammen ikke være billig, gitt...

1995 er vel ikke så dyrt? Det viktigste er sikkerheten og ikke pris... Men det er MEG. [;)] Og for OSS er det viktig at hun sitter bakovervendt.

Det er like stor sjanse for at en ulykke skjer når de sitter på hos besteforeldre som hos noen andre, så sikkerhet kommer først.

Mamma og pappa har ett Besafe iZi comfort sete i bilen sin..
Så hvis dem skal kjøre på mine gutter, så flytter jeg bare over ene sete mitt..
For er bare jeg av søsknene som har to barn, så forventer ikke at mamma og pappa har to seter fordi, når brødrene mine har ett barn hver.[:D]

Mamma har et blått et [8D]

nei, jeg lærer meg aldri navnene på disse setene, vognene eller dressene [:-]

Vi har enda ikke kommet i den situasjonen, men skal kjøpe et Britax Two Way Elite som ekstrasete som besteforeldrene kan bruke. [:)]

ORIGINAL: Mine3nydelige

Har ikke ekstra sete. Kjører aldri med besteforeldrene

SIgn

ORIGINAL: Sicily

Vi har enda ikke kommet i den situasjonen, men skal kjøpe et Britax Two Way Elite som ekstrasete som besteforeldrene kan bruke. [:)]

Er det det setet vi har da...? Bildet i innlegget mitt over her.

Back
Topp